یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ کسری حرمتی پور عاشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کسری حرمتی پور عاشقم

آهنگ ایرانی جدید,دانلود آهنگ جدید کسری حرمتی پور,دانلود آهنگ جدید کسری حرمتی پور عاشقم,دانلود آهنگ پاپ,تکست آهنگ عاشقم کسری حرمتی پور,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ کسری حرمتی پور بنام عاشق,دانلود آهنگ,متن آهنگ عاشقم کسری حرکتی پور,kasra hormatipour asheghetam,دانلود آهنگ کسری حرمتی پور عاشقم دانلود آهنگ,دانلود آهنگ دیس لاو,کسری حرمتی پور عاشقم

دانلود آهنگ کسری حرمتی پور عاشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کسری حرمتی پور عاشقم

دانلود آهنگ جدید کسری حرمتی پور به نام عاشقتم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : علی نیک پی ایمان تیموریان | ترانه سرا : ایمان تیموریان  « Download New Music By Kasra HormatiPour Called Ashegham

دانلود آهنگ جدید کسری حرمتی پور به نام عاشقتم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : علی نیک پی ایمان تیموریان | ترانه سرا : ایمان تیموریان  «
Download New Music By Kasra HormatiPour Called Ashegham

آهنگ ایرانی جدید,دانلود آهنگ جدید کسری حرمتی پور,دانلود آهنگ جدید کسری حرمتی پور عاشقم,دانلود آهنگ پاپ,تکست آهنگ عاشقم کسری حرمتی پور,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ کسری حرمتی پور بنام عاشق,دانلود آهنگ,متن آهنگ عاشقم کسری حرکتی پور,kasra hormatipour asheghetam,دانلود آهنگ کسری حرمتی پور عاشقم  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ کسری حرمتی پور عاشقم

عاشق تر از اونیم که تو می خوای

ولی با دلم راه نمی یای

زیبایی مثل عین ستاره

آره دل می بندم  به تو دوباره

دلم به جز تو راهی نداره آره آره تازه این اوله کاره

یه کمی حوصله کن که من تا ته عاشقی هستم و

به تو وابستم و به تو دل می بندم

عاشقت می شم و آرزوم اینه که تو

بمونی واسه من همونی که دل و می بندم

یه کمی حوصله کن که من تا ته عاشقی هستم و

به تو وابستم و به تو دل می بندم

عاشقت می شم و آرزوم اینه که تو

بمونی واسه من همونی که دل و می بندم

دانلود آهنگ کسری حرمتی پور عاشقم

روده که بخوای اینجوری بری تو

بشکنی بازم اون دلی رو

که بی تو یه روزم آروم نداره

آره دل می بندم دوباره

دلم به جز تو راهی نداره آره آره تازه این اوله کاره

یه کمی حوصله کن که من تا ته عاشقی هستم و

به تو وابستم و به تو دل می بندم

عاشقت می شم.و آرزوم اینه که تو

بمونی واسه من همونی که دل و می بندم

یه کمی حوصله کن که من تا ته عاشقی هستم و

به تو وابستم و به تو دل می بندم

عاشقت می شم و آرزوم اینه که تو

بمونی واسه من همونی که دل و می بندم

یه کمی حوصله کن که من تا ته عاشقی هستم و

به تو وابستم و به تو دل می بندم

عاشقت می شم و آرزوم اینه که تو

بمونی واسه من همونی که دل و می بندم

   ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مانی جامی بنام من و تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو بهزاد پکس بنام دیونه منم دانلود آهنگ دانلود موزیک

دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری از تو میگم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش منو ول کردی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا بنام خیابون دانلود آهنگ تکست آهنگ خیابون علی بابا

دانلود آهنگ پویا بنام رابطه دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ رابطه پویا

دانلود آهنگ بهزاد پکس pax همین الان یهویی دانلود آهنگ تکست آهنگ همین الان یهویی بهزاد پکس

دانلود آهنگ مسعود امامی دلتنگی یعنی دانلود آهنگ مسعود امامی دلتنگی یعنی

دانلود آهنگ امین رستمی بنام دریا دانلود آهنگ دانلود آهنگ amin rostami به نام دریا

دانلود آهنگ عماد بنام خیلی مهمی دانلود آهنگ عماد خیلی مهمی