یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام حصار دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حصار از سامان جلیلی,تکست آهنگ حصار از سامان جلیلی,saman jalili hesar,دانلود آهنگ جدید,سامان جلیلی حصار,کد پخش آنلاین آهنگ سامان جلیلی به نام حصار,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی حصار,دانلود اهنگ سامان جلیلی حصار,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ,کد پیشواز آهنگ های سامان جلیلی,download new music,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی,دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام حصار دانلود آهنگ,متن شعر آهنگ سامان جلیلی حصار,آهنگ ایرانی,download new music saman jalili

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام حصار دانلود آهنگ دانلود آهنگ

 به دور دل تو حصاری کشیدن به شهر نگاهت منو راه نمیدن به دل تنگی هام جوابی نمیدن همیشه با خودم تورو یاد میکنم میام از دور تماشات میکنم جهانم رو بی تو پاک میکنم میگن عشق از سر بچگیه اره همینه کو بزرگی که جلوی بچگی منو بگیره با ندیدنت چیزی از عشقم به تو کمتر نمیشه

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حصار از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : میثم اکبری | ترانه سرا : مجید باقری «
Download New Music By Saman Jalili Called Hesar

دانلود آهنگ حصار از سامان جلیلی,تکست آهنگ حصار از سامان جلیلی,saman jalili hesar,دانلود آهنگ جدید,سامان جلیلی حصار,کد پخش آنلاین آهنگ سامان جلیلی به نام حصار,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی حصار,دانلود اهنگ سامان جلیلی حصار,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ,کد پیشواز آهنگ های سامان جلیلی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سامان جلیلی بنام حصار

 به دور دل تو حصاری کشیدن
به شهر نگاهت منو راه نمیدن
به دل تنگی هام جوابی نمیدن
همیشه با خودم تورو یاد میکنم
میام از دور تماشات میکنم
جهانم رو بی تو پاک میکنم
میگن عشق از سر بچگیه اره همینه
کو بزرگی که جلوی بچگی منو بگیره
با ندیدنت چیزی از عشقم به تو کمتر نمیشه

آهنگ سامان جلیلی بنام حصار
تو توو قلبم خونه کردی
کور شه هر کی که نمیتونه ببینه
به دور دل تو حصاری کشیدن
به شهر نگاهت منو راه نمیدن
به دل تنگی هام جوابی نمیدن
همیشه با خودم تورو یاد میکنم
میام از دور تماشات میکنم
جهانم رو بی تو پاک میکنم

 

 

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حسام معصوم بنام باور نمی کنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ باور نمیکنم از حسام معصوم

دانلود آهنگ پوریا عبدالهی بنام حس دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید پوریا عبدالهی حس

دانلود آهنگ سهیل جامی بنام فراموشی دانلود آهنگ تکست آهنگ فراموشی از سهیل جامی

دانلود آهنگ آریان یاری بنام اول عشق دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمد قلیپور بنام تب دانلود آهنگ تکست آهنگ محمد قلیپور بنام تب

دانلود آهنگ احمد فیلی بنام مادر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی همایون پور بنام بی قراری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود دواچی بنام قانون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم محمد یاوری بنام نگرانم دانلود آهنگ تکست آهنگ نگرانم از محمد یاوری

دانلود آهنگ محسن یگانه بنام نرو دانلود آهنگ دانلود اهنگ پاپ