یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مهدی همایون پور بنام بی قراری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی همایونپور به نام بیقراری,آهنگ ایرانی شاد,کد پخش آنلاین آهنگ بی قراری,دانلود آهنگ پاپ,دانلود آهنگ ایرانی,تکست آهنگ بی قراری مهدی همایون پور,متن آهنگ بی قراری از مهدی همایون پور,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید مهدی همایون پور,دانلود آهنگ مهدی همایون پور بنام بی قراری دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی همایون پور بنام بی قراری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید مهدی همایون پور به نام بی قراری از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : مهدی همایون پور  | ترانه سرا : مهدی همایونپور « Download New Music By Mahdi Homayoon Pour Called Bi Garari

دانلود آهنگ جدید مهدی همایون پور به نام بی قراری از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : مهدی همایون پور  | ترانه سرا : مهدی همایونپور «
Download New Music By Mahdi Homayoon Pour Called Bi Garari

دانلود آهنگ مهدی همایونپور به نام بیقراری,آهنگ ایرانی شاد,کد پخش آنلاین آهنگ بی قراری,دانلود آهنگ پاپ,دانلود آهنگ ایرانی,تکست آهنگ بی قراری مهدی همایون پور,متن آهنگ بی قراری از مهدی همایون پور,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید مهدی همایون پور,دانلود آهنگ مهدی همایون پور بنام بی قراری  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مهدی همایون پور بنام بی قراری

هوات خوبه بمون همیشه اینجا تا ابد

صدامو می شنوی چیزی نمی خوام من ازت

فقط می خوام نری  تنهام نزاری

نرو من و نذار تو بی قراری

فقط می خوام نری  تنهام نزاری

نرو من و نذار تو بی قراری

یه عمر عاشقی کردم باز شکستم

نگو باید برم که خیلی خستم

نگو بازم نمی تونی بمونی

بخدا می میرم تو که میدونی

نگو برو نمی خوام ببینم دیگه تو رو نگو

ببین خستم چشامو رو همه دنیا بستم

ببین تنهام توی غمهام چرا نیستی عزیزم

من از عشق توه اینکه یه عمره اشک می ریزم

دانلود آهنگ مهدی همایون پور بنام بی قراری

هوات خوبه بمون تو دادی  جون به عشق من

تنوع شده از زخم  زبون حرفی نزن

فقط بزار ببینمت دوباره

نگیر جز تو تو دلم کسی رو داره

فقط بزار ببینمت دوباره

مگه جز تو د لم کسیو داره

نمی تونم از این کابوس بیدار شم

واسم مرگه که بی تو زنده باشم

هوامو داشته باش دارم می میرم

ببین من تو چه برزخی اسیرم

نگو برو نمی خوام ببینم دیگه تو رو نگو

ببین خستم چشامو رو همه دنیا بستم

ببین تنهام توی غمهام چرا نیستی، عزیزم

من از عشق توه اینکه یه عمره اشک می ریزم

نگو برو نمی خوام ببینم دیگه تو رو نگو

ببین خستم چشامو رو همه دنیا بستم

ببین تنهام توی غمهام چرا نیستی عزیزم

من از عشق توه اینکه یه عمره اشک می ریزم

دانلود آهنگ مهدی همایون پور بنام بی قراری

 

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مسعود دواچی بنام قانون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم محمد یاوری بنام نگرانم دانلود آهنگ تکست آهنگ نگرانم از محمد یاوری

دانلود آهنگ محسن یگانه بنام نرو دانلود آهنگ دانلود اهنگ پاپ

دانلود آهنگ امیر فرجام بنام رومانتیک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام محتاج دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ پویا بیاتی بنام یه نفر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امین فیاض بنام بس کن حرفتو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رامین بیباک بنام بی تفاوت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احمد سعیدی بنام خوبه دانلود آهنگ احمد سعیدی خوبه

دانلود آهنگ یاس بنام مسافر دانلود آهنگ دانلود آهنگ