یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ یاس بنام مسافر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

تکست آهنگ مسافر از یاس,یاس مسافر,دانلود آهنگ مسافر از یاس,yas mosafer,دانلود آهنگ یاس بنام مسافر دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,کد پخش آنلاین آهنگ یاس به نام مسافر,دانلود اهنگ یاس مسافر,دانلود آهنگ جدید یاس,دانلود آهنگ جدید,download new music yas,دانلود آهنگ جدید یاس مسافر,متن آهنگ مسافر یاس,آهنگ ایرانی,download new music,متن شعر آهنگ یاس مسافر

دانلود آهنگ یاس بنام مسافر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید یاس به نام مسافر از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : یاسر | ترانه سرا : یاس « Download New Music By Yas Called Mosafer

دانلود آهنگ جدید یاس به نام مسافر از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : یاسر | ترانه سرا : یاس «
Download New Music By Yas Called Mosafer

تکست آهنگ مسافر از یاس,یاس مسافر,دانلود آهنگ مسافر از یاس,yas mosafer,دانلود آهنگ یاس بنام مسافر  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,کد پخش آنلاین آهنگ یاس به نام مسافر,دانلود اهنگ یاس مسافر,دانلود آهنگ جدید یاس,دانلود آهنگ جدید,download new music yas,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ یاس بنام مسافر

متن آهنگ مسافر از یاس + پخش آنلاین
خواننده : یاس,
متن آهنگ مسافر یاس با پخش آنلاین

یاس مسافر جدید

♫♫♫
من یاسر یه قاصدم که عازمم

واسه حرف تازه تر که لازمن واسه رپ

یه سال و نیمه که دور از وطن و غافل از قافله ام

حالا اینو بدون واسه بعد ، عازمم باس برم
♫♫♫

میبینی دیدارمو پیشرفت صلح

من تا شیش هفت صبح بیدارم و دوباره میخوابم با نیشخند ظهر

من یه مسافرم که تو کشور مجاورم

ولی فقط اینو خدا میدونه که بعد از اینجا کجا برم

این داره بهم مشت میزنه ، فکر میکنم بهم خوش میگذره

شهر فرنگ و اون ور آب از دور دست بهتر و خوش تیپ تره

حرفام عین عینکه تا واضح ببینی ، پازل بچینی ، حاصل بشی

تو واسه یه چیز واقعیت که یاسر کشید

رقمی تو باک ندارم .. نه

به احدی باج ندادم .. نه
از احدی باک ندارم

رو سرم الکی تاج ندارم

من واسه این نخوندم که حق فیت بیشتر بدن

بذار تا بشینن پای نقد فیلم پیشرفت من

تقریبا فهمیدم که با پول و شهرت

پست دادن یعنی فورا فرصتو افت دادم

و من زود از قدرت افتادم

من نمیگم خوبم ، ممتازم

ولی اینو بدون از من وجدانن

تو رپ مولوی استادمه

خونم جوهر خودکارمه

♫♫♫

دستارو وا کن با من آنا

اینو میدونه که من و تو با هم

دنیا توی مشتمونه

من قدرت کلمه رو باور دارم

میرم بی حد تا مرز

من میرم تا فتح رپ
♫♫♫

دوباره همینو بگو تو

♫♫♫
دستارو وا کن با من آنا

اینو میدونه که من و تو با هم

دنیا توی مشتمونه

من قدرت کلمه رو باور دارم

میرم بی حد تا مرز

من میرم تا فتح رپ
♫♫♫

یاس

بهم میگه محافظ کارم

تو رپ ملاحضه دارم

هه .. بگو به کجا رسیدن اونایی که فاز مبارزه دارن

همه پخش و پلا ، یه سری که نعشه خراب

یه سری که دنبال بچه از رو صفا با کفش طلا

میگی من واسه شهرت میخونم ، میگی من واسه شو رپ میکنم

وقتی که میگی دیگه شوکت میدونم ، اونوقته که شوکت میکنم

من رویا بافم ولی تو رویام عمیقم چون

هرچی که تو رویام ساختم ، دقیقا واسم حقیقت شد

فکر من اینه که چقدر فاصله داریم از مرکز و مقصد

این همه معدن و مقصد ، این همه هستن مغزن

ولی وقتی که دورت دیواره

دورت پره بی کاره

شدی از این دورت بی زار و میری دنبال مورد ویزا

جمع میکنن از همه فرسنگ ، گوله میرن دم محضر

خونه زندگی زیر آب میکنن و فردا لب مرزن

سرخورده بی عاره ، میگین گربه بیماره

دردی که عمیقه روی سرطان نمیشه چسب زد
♫♫♫

دستارو وا کن با من آنا

اینو میدونه که من و تو با هم

دنیا توی مشتمونه

من قدرت کلمه رو باور دارم

میرم بی حد تا مرز

من میرم تا فتح رپ
♫♫♫

یاس

دو پهلو نمیخوام حرف بزنم

آخه زیادی باب شده از بس کلماتو میدوئن

پهلوهاشون آب شده

ضمن اینکه الکی ادعا نمیکنم و فردا هم اگه بدمو بگن ضد حال نمیخورم

من کلی حرفه تو جیبم

من گوله برفه رو شیبم

من روی صحنه خورشیدم

هر روز هفته کوشیدم

که با قدرت مختار ، جوهر خودکار رو روی صفحه دوشیدم

تا که بالاخره دیدم اینو میتونم و کلمه رو توی مغز تو چیدم

تا وقتی که زندگی پایش میمونم ، فرصته من در راستاش میدوئم

من پای کارواش میمونم ، زخمامو بانداژ میکنم

حرفامو تک تک یادداشت میکنم ، مغزامو درگیر داستان میکنم

خود شب تا فردا با نور لفظام کف دفترو آسفالت میکنم

دیگه زمان صعود و رشد سقف طبقاته

از هله هوله هام که فاکتور بگیر که فهشه بچه صلواته

میبنی قدمه میدوزه زمین و زمانو پیامشو میده به پیر و جوان و

من از تو کنارم همدیگه میتونیم اداره بکنیم مسیری جهانو

♫♫♫

دستارو وا کن با من آنا
یاس ..

من یه مسافرم .. ولی به خیر گذشت

فقط خوشحالم که به خیر گذشت .. این سفر تموم شد

*****************************************

من یاسرم یه قاصدم که عازمم واسه حرف تازه تر که لازمن واسه رپ

یه سال و نیم که دور از وطن غافل از غافلم حالا اینو بمونه واسه بعد عازمم باس برم

می بینی  پیشرفت صلح من شش هفت صبح بیدارم و دوباره می خوابم با نیش خند صبح

من یه مسافر تو یه کشور مجاورم ولی فقط اینو خدا می دونه که بعد از اینجا کجا برم

این داره بهم مشت میزنه فکر میکنم بهم خوش میگذره شهر فرنگ و اون ور آبم تو رقص و بهتر و خوشتیپتره

حرفام عینه عینکه تا واضح ببینی حاصل بچینی حاضر بشی تو واسه یه چیزی واقعیت که یاسر کشید

رقمی تو باج ندارم به احدی باج ندادم  اصلا در حدی باک ندارم دوست ندارم الکی تاج ندارم

من واس این نخوندم که حق و فیت بیشتر بدن، بزار تو بشی وفای نقد فیلم پیشرفت من

تقریبا فهمیدم که با پول و شهرت افتادن یعنی فرصت مفت دادن بر پول و قدرت افتادم من

من نمی گم خوبم و ممتازم ولی اینو ازم خوشحالم

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ دانیال صدری بنام سرنوشت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ناصر زینالی بنام بگو عزیزم دانلود آهنگ تکست آهنگ ناصر زینالی بگو عزیزم

دانلود آهنگ امید ساربانی قانون 2 دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا کرمی بنام یه روز یکی اومد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید علومی بنام ثانیه ها دانلود آهنگ تکست آهنگ ثانیه ها امید علومی

دانلود آهنگ یاسر هاتفی بنام جمعه دلگیر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احمد صفایی بنام ضعف دانلود آهنگ تکست آهنگ ضعف احمد صفایی

دانلود آهنگ علی بابا بنام 8 اسفند دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ بهراد شهریاری بنام با اون باش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نیما علامه بنام فایده نداره دانلود آهنگ نیما علامه فایده نداره