یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ رضا کرمی بنام یه روز یکی اومد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

تکست آهنگ یه روز یکی اومد رضا کرمی,متن آهنگ رضا کرمی یه روز یکی اومد,دانلود آهنگ رضا کرمی بنام یه روز یکی اومد دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ رضا کرمی به نام یه روز یکی اومد,دانلود آهنگ غمگین,download new music reza karami,reza karami ye roz yeki omad,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی مادر,کد پخش آنلاین آهنگ یه روز یکی اومد,دانلود آهنگ جدید رضا کرمی

دانلود آهنگ رضا کرمی بنام یه روز یکی اومد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید رضا کرمی به نام یه روز یکی اومد از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : میلاد صادقی شایان کریمی | ترانه سرا : میلاد صادقی « Download New Music By Reza Karami Called Ye Roz Yeki Omad

دانلود آهنگ جدید رضا کرمی به نام یه روز یکی اومد از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : میلاد صادقی شایان کریمی | ترانه سرا : میلاد صادقی «
Download New Music By Reza Karami Called Ye Roz Yeki Omad

پیشنهاد می کنیم حتما دانلود کنید و از گوش دادن به این آهنگ نهایت لذت رو ببرین

تکست آهنگ یه روز یکی اومد رضا کرمی,متن آهنگ رضا کرمی یه روز یکی اومد,دانلود آهنگ رضا کرمی بنام یه روز یکی اومد  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ رضا کرمی به نام یه روز یکی اومد,دانلود آهنگ غمگین,download new music reza karami,reza karami ye roz yeki omad,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی مادر,کد پخش آنلاین آهنگ یه روز یکی اومد,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ رضا کرمی بنام یه روز یکی اومد

یه روز یکی اومد تو زندگیمون

یه روزشو تموم دلخوشیمون

چه حرفایی بخاطرش شنیدم

با هر چی سختی بود بهش رسیدم

یه روز یکی اومد تو سرنوشتم

دلم لرزیدو گفت همینه عشقم

وقتی خودم رو لایقش ندیدم

ازش چه عاشقونه دل بریدم

دیگه  هیشکی تو دنیا واسه من اون نمیشه نمیشه نمیشه

دلم با تو به هیشکی دیگه آروم نمیشه نمیشه نمیشه

نمی دونه که می مونه تو قلبم همیشه همیشه همیشه

دلم آروم نمیشه داره دیوونه میشه

دیگه چیکار کنم که دیگه باورش نمیشه

دانلود آهنگ رضا کرمی بنام یه روز یکی اومد

من و سکوت این روزای خالی

بی تو نمی دونی دارم چه حالی

نمیشه داغ عشقو خاموشش کرد

دیگه خاطره رو فراموشش کرد

منم از خودم یه عمری دست کشیدم

دیگه دلمو به هیچ کسی نمیدم

می گفتم این یه عادت عزیزم ،ازم با این بهونه دل بریدم

دیگه  هیشکی تو دنیا واسه من اون نمیشه نمیشه نمیشه

دلم با تو به هیشکی دیگه آروم نمیشه نمیشه نمیشه

نمی دونه که می مونه تو قلبم همیشه همیشه همیشه

دلم آروم نمیشه داره دیوونه میشه

دیگه چیکار کنم که دیگه باورش نمیشه

 

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امید علومی بنام ثانیه ها دانلود آهنگ تکست آهنگ ثانیه ها امید علومی

دانلود آهنگ یاسر هاتفی بنام جمعه دلگیر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احمد صفایی بنام ضعف دانلود آهنگ تکست آهنگ ضعف احمد صفایی

دانلود آهنگ علی بابا بنام 8 اسفند دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ بهراد شهریاری بنام با اون باش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نیما علامه بنام فایده نداره دانلود آهنگ نیما علامه فایده نداره

دانلود آهنگ علیرضا فرد بنام سفر دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علیرضا فرد

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند دانلود آهنگ دانلود فول آلبوم کامل مهدی احمدوند

دانلود آهنگ امین رستمی بنام اولین نگاه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود امامی بنام فردا دانلود آهنگ مسعود امامی فردا