یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ احمد صفایی بنام ضعف دانلود آهنگ تکست آهنگ ضعف احمد صفایی

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پاپ شاد,متن آهنگ احمد صفایی به نام ضعف,دانلود آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید احمد صفایی ضعف,دانلود آهنگ غمگین,ahmad safaei zaaf,تکست آهنگ ضعف احمد صفایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ احمد صفایی بنام ضعف دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید احمد صفایی

دانلود آهنگ احمد صفایی بنام ضعف دانلود آهنگ تکست آهنگ ضعف احمد صفایی

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام ضعف از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : احمد صفایی امیر حیدری | ترانه سرا : احمد صفایی « Download New Music By Ahmad Safaei Called Zaaf

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام ضعف از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : احمد صفایی امیر حیدری | ترانه سرا : احمد صفایی «
Download New Music By Ahmad Safaei Called Zaaf

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پاپ شاد,متن آهنگ احمد صفایی به نام ضعف,دانلود آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید احمد صفایی ضعف,دانلود آهنگ غمگین,ahmad safaei zaaf,تکست آهنگ ضعف احمد صفایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ احمد صفایی بنام ضعف  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید احمد صفایی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ احمد صفایی بنام ضعف

نمی خوام تنها باشی، تو باید تو قلبم باشی

بده به من دستاتو ، نمی خوام ناراحت باشی

سرتو ننداز پایین ،که نمی خوام غمت باشه

روتو برنگردون از من که همه دنیام می پاشه

فقط اینکه تو باشی می تونه آرومم کنه

تو که قهرت میتونه می تونه داغونم کنه

منی که هر ثانیه بی تابت هستم

تو که ضعف منو می دونی من وابستم

فقط اینکه تو باشی می تونه آرومم کنه

تو که قهرت میتونه می تونه داغونم کنه

منی که هر ثانیه بی تابت هستم

تو که ضعف منو می دونی من وابستم

دانلود آهنگ احمد صفایی بنام ضعف

می خوام اینو از چشام بخونی

که هر لحظم از حست پرم

تموم تکیه گاه من تویی

نباشی من زمین می خورم

دیگه حالم من دست خودم نیست

فقط دغدغم فکر تو شده

من و تو باید سهم هم بشیم

با اینکه اینجا تنهایی مده

نمی خوام تنها باشی، تو باید تو قلبم باشی

بده به من دستاتو ، نمی خوام ناراحت باشی

سرتو ننداز پایین ،که نمی خوام غمت باشه

روتو برنگردون از من که همه دنیام می پاشه

فقط اینکه تو باشی می تونه آرومم کنه

تو که قهرت میتونه می تونه داغونم کنه

منی که هر ثانیه بی تابت هستم

تو که ضعف منو می دونی. من وابستم

فقط اینکه تو باشی می تونه آرومم کنه

تو که قهرت میتونه می تونه داغونم کنه

منی که هر ثانیه بی تابت هستم

تو که ضعف منو می دونی من وابستم

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ علی بابا بنام 8 اسفند دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ بهراد شهریاری بنام با اون باش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نیما علامه بنام فایده نداره دانلود آهنگ نیما علامه فایده نداره

دانلود آهنگ علیرضا فرد بنام سفر دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علیرضا فرد

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند دانلود آهنگ دانلود فول آلبوم کامل مهدی احمدوند

دانلود آهنگ امین رستمی بنام اولین نگاه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود امامی بنام فردا دانلود آهنگ مسعود امامی فردا

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام زیر بارون دانلود آهنگ دانلود آهنگ حامد پهلان و محمد رشیدیان زیر بارون

دانلود آهنگ تی ام بکس بفرما دانلود آهنگ TM Bax بفرما

دانلود آهنگ بهزاد پکس بنام منو ببخش دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد Pax