یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ نیما علامه بنام فایده نداره دانلود آهنگ نیما علامه فایده نداره

دانلود آهنگ جدید نیما علامه,دانلود آهنگ جدید نیما علامه فایده نداره,کد پخش آنلاین آهنگ نیما علامه به نام فایده نداره,آهنگ ایرانی برای ماشین,تکست آهنگ فایده نداره از نیما علامه,download new music nima allameh,کد پیشواز آهنگ های نیما علامه,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ نیما علامه فایده نداره,download new music,دانلود آهنگ جدید,نیما علامه فایده نداره,دانلود اهنگ جدید,متن شعر آهنگ نیما علامه فایده نداره,دانلود آهنگ فایده نداره از نیما علامه,دانلود آهنگ نیما علامه بنام فایده نداره دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نیما علامه بنام فایده نداره دانلود آهنگ نیما علامه فایده نداره

دانلود آهنگ جدید نیما علامه به نام فایده نداره از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : سعید نادری | ترانه سرا : نیما علامه « Download New Music By Nima Allameh Called Faydeh Nadareh

دانلود آهنگ جدید نیما علامه به نام فایده نداره از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : سعید نادری | ترانه سرا : نیما علامه «
Download New Music By Nima Allameh Called Faydeh Nadareh

دانلود آهنگ جدید نیما علامه,دانلود آهنگ جدید نیما علامه فایده نداره,کد پخش آنلاین آهنگ نیما علامه به نام فایده نداره,آهنگ ایرانی برای ماشین,تکست آهنگ فایده نداره از نیما علامه,download new music nima allameh,کد پیشواز آهنگ های نیما علامه,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ نیما علامه فایده نداره,download new music,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ نیما علامه بنام فایده نداره

فایده نداره از تو دور بودن واسه من فایده نداره نه نداره

مگه باشه دست تو تو دست من دل من بی تو کم میاره

نمی خوام دستتو بگیرم واسه چشمای تو بمیرم

ولی قلبم از قلبت دوره

حالا بگرد پیش من

بدون تو روزم نمیشه شب

چون عشقم واسه تو بوده

فایده نداره از تو دور بودن واسه من فایده نداره نه نداره

مگه باشه دست تو تو دست من دل من بی تو کم میاره

نمی خوام دستتو بگیرم واسه چشمای تو بمیرم

ولی قلبم از قلبت دوره

حالا بگرد پیش من

بدون تو روزم نمیشه شب

چون عشقم واسه تو بوده

دانلود آهنگ نیما علامه بنام فایده نداره

فایده نداره از تو دور بودن واسه من فایده نداره نه نداره

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ علیرضا فرد بنام سفر دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علیرضا فرد

دانلود فول آلبوم مهدی احمدوند دانلود آهنگ دانلود فول آلبوم کامل مهدی احمدوند

دانلود آهنگ امین رستمی بنام اولین نگاه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود امامی بنام فردا دانلود آهنگ مسعود امامی فردا

دانلود آهنگ حامد پهلان بنام زیر بارون دانلود آهنگ دانلود آهنگ حامد پهلان و محمد رشیدیان زیر بارون

دانلود آهنگ تی ام بکس بفرما دانلود آهنگ TM Bax بفرما

دانلود آهنگ بهزاد پکس بنام منو ببخش دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد Pax

دانلود آلبوم عباس قادری بنام قسم دانلود آهنگ دانلود آلبوم جدید عباس قادری قسم

دانلود آهنگ منصور بنام باور نمیکردم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید منصور باور نمی کردم

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی دانلود آهنگ دانلود فول آلبوم کامل سامان جلیلی