یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام محتاج دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود اهنگ مجید یحیایی محتاج,کد پخش آنلاین آهنگ مجید یحیایی به نام محتاج,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,متن شعر آهنگ مجید یحیایی محتاج,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی,download new music majid yahyaei,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی محتاج,تکست آهنگ محتاج از مجید یحیایی,دانلود آهنگ,majid yahyaei mohtaj,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید,مجید یحیایی محتاج,دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام محتاج دانلود آهنگ,download new music,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ محتاج از مجید یحیایی

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام محتاج دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

به تو من محتاجمو حالا که افسردم حالا که پر دردمو حالا که پژمردم به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم حالا که غم دارمو با خودم درگیرم به تو من محتاجمو حالا که افسردم حالا که پر دردمو حالا که پژمردم دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام محتاج تو منو میفهمی منو آرومم کن من به تو محتاجم یکمی درکم کن منو دلداری کن بگو برمیگردی بی تو خیلی تنهام تو باهام همدردی اینروزا حاله من درهمو داغونه نفسام غمگینو جسم من بی جونه تو سراغم برگرد که به من جون میدی به لب خشکه من بوی بارون میدی به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم حالا که غم دارمو با خودم درگیرم به تو من محتاجمو حالا که افسردم حالا که پر.دردمو حالا که پژمردم به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم حالا که غم دارمو با خودم درگیرم به تو من محتاجمو حالا که افسردم حالا که پر دردمو حالا که پژمردم

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام محتاج از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی | ترانه سرا : میثم مینایی «
Download New Music By Majid Yahyaei Called Mohtaj

دانلود اهنگ مجید یحیایی محتاج,کد پخش آنلاین آهنگ مجید یحیایی به نام محتاج,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,متن شعر آهنگ مجید یحیایی محتاج,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی,download new music majid yahyaei,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی محتاج,تکست آهنگ محتاج از مجید یحیایی,دانلود آهنگ,majid yahyaei mohtaj,دانلود آهنگ جدید,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مجید یحیایی بنام محتاج

به تو دلخوش کردم اما تو دل سردی

چرا دوری از من بگو بر می گردی

به تو من محتاجم تو امیدم هستی

تو شریکه عشقمی یا دلم هم دستی

این روزا حاله من در هم و داغونه

نفسام غمگین و جسم من بی جونه

تو سراغم برگرد که به من جون میدی

به لب خشکه من بوی بارون میدی

به تو من محتاجم و حالا که دلگیرم

حالا که غم دارمو با خودم درگیرم

به تو من محتاجمو حالا که افسردم
حالا که پر دردمو حالا که پژمردم
به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم
حالا که غم دارمو با خودم درگیرم
به تو من محتاجمو حالا که افسردم
حالا که پر دردمو حالا که پژمردم
دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام محتاج
تو منو میفهمی منو آرومم کن
من به تو محتاجم یکمی درکم کن
منو دلداری کن بگو برمیگردی
بی تو خیلی تنهام تو باهام همدردی
اینروزا حاله من درهمو داغونه
نفسام غمگینو جسم من بی جونه
تو سراغم برگرد که به من جون میدی
به لب خشکه من بوی بارون میدی
به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم
حالا که غم دارمو با خودم درگیرم
به تو من محتاجمو حالا که افسردم
حالا که پر.دردمو حالا که پژمردم
به تو من محتاجمو حالا که دلگیرم
حالا که غم دارمو با خودم درگیرم
به تو من محتاجمو حالا که افسردم
حالا که پر دردمو حالا که پژمردم

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ پویا بیاتی بنام یه نفر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امین فیاض بنام بس کن حرفتو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رامین بیباک بنام بی تفاوت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احمد سعیدی بنام خوبه دانلود آهنگ احمد سعیدی خوبه

دانلود آهنگ یاس بنام مسافر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ دانیال صدری بنام سرنوشت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ناصر زینالی بنام بگو عزیزم دانلود آهنگ تکست آهنگ ناصر زینالی بگو عزیزم

دانلود آهنگ امید ساربانی قانون 2 دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا کرمی بنام یه روز یکی اومد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید علومی بنام ثانیه ها دانلود آهنگ تکست آهنگ ثانیه ها امید علومی