یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امین فیاض بنام بس کن حرفتو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید امین فیاض,متن شعر آهنگ امین فیاض بس کن حرفتو,کد پخش آنلاین آهنگ امین فیاض به نام بس کن حرفتو,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود آهنگ بس کن حرفتو از امین فیاض,دانلود اهنگ امین فیاض بس کن حرفتو,کد پیشواز آهنگ های امین فیاض,دانلود آهنگ جدید امین فیاض بس کن حرفتو,download new music,امین فیاض بس کن حرفتو,دانلود اهنگ جدید,amin fayyaz bas kon harfeto,دانلود آهنگ جدید,download new music amin fayyaz,تکست آهنگ بس کن حرفتو از امین فیاض,دانلود آهنگ امین فیاض بنام بس کن حرفتو دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امین فیاض بنام بس کن حرفتو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام بس کن حرفتو از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : امین فیاض بستی استایل | ترانه سرا : سعید حبیبی « Download New Music By Amin Fayyaz Called Bas Kon Harfeto

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام بس کن حرفتو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : امین فیاض بستی استایل | ترانه سرا : سعید حبیبی «
Download New Music By Amin Fayyaz Called Bas Kon Harfeto

دانلود آهنگ جدید امین فیاض,متن شعر آهنگ امین فیاض بس کن حرفتو,کد پخش آنلاین آهنگ امین فیاض به نام بس کن حرفتو,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود آهنگ بس کن حرفتو از امین فیاض,دانلود اهنگ امین فیاض بس کن حرفتو,کد پیشواز آهنگ های امین فیاض,دانلود آهنگ جدید امین فیاض بس کن حرفتو,download new music,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر اهنگ امین فیاض بنام بس کن حرفتو

من از عشقت از خوبیت گذشتم

دیگه نیست چیزی بین من و تو

من بین عاشقا رو گشتم ولی نیست هیشکی مثل من و تو

ولی نیست هیشکی مثل من و تو

برو دیگه بس کن حرفاتو برو

برو نمی خوام دروغاتو برو

برو دیگه بس کن حرفاتو من خستم

برو بزار دلم آروم شه برو ، غصه بزار تموم شه برو

برو دیگه بس کن حرفاتو من خستم

برو دیگه بس کن حرفاتو من خستم

دانلود آهنگ امین فیاض بنام بس کن حرفتو

زندگیمون تو ازم گرفتی

برو نیست وقتی واسه غم خوردن

می تونستیم عاشق بمونیم دیگه حیفه دیره واسه دل بردن

دیگه حیفه دیره واسه دل بردن

برو دیگه بس کن حرفاتو برو

برو نمی خوام دروغاتو برو

برو دیگه بس کن حرفاتو من خستم

برو بزار دلم آروم شه برو ، غصه بزار تموم شه برو

برو دیگه بس کن حرفاتو من خستم

برو دیگه بس کن حرفاتو

برو نمی خوام دروغاتو برو

برو دیگه بس کن حرفاتو من خستم

 

 

    ***************

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ رامین بیباک بنام بی تفاوت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احمد سعیدی بنام خوبه دانلود آهنگ احمد سعیدی خوبه

دانلود آهنگ یاس بنام مسافر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ دانیال صدری بنام سرنوشت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ناصر زینالی بنام بگو عزیزم دانلود آهنگ تکست آهنگ ناصر زینالی بگو عزیزم

دانلود آهنگ امید ساربانی قانون 2 دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا کرمی بنام یه روز یکی اومد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید علومی بنام ثانیه ها دانلود آهنگ تکست آهنگ ثانیه ها امید علومی

دانلود آهنگ یاسر هاتفی بنام جمعه دلگیر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احمد صفایی بنام ضعف دانلود آهنگ تکست آهنگ ضعف احمد صفایی