یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مسعود دواچی بنام قانون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود دواچی بنام قانون دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پاپ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ قانون از مسعود دواچی,دانلود آهنگ عم,دانلود آهنگ جدید مسعود دواچی,دانلود آهنگ قانون با صدای مسعود دواچی,متن آهنگ قانون مسعود دواچی,آهنگ ایرانی برای ماشین,تکست آهنگ قانون مسعود دواچی

دانلود آهنگ مسعود دواچی بنام قانون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید مسعود دواچی به نام قانون از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : امین طالعی | ترانه سرا : بهروز دولت آبادی « Download New Music By Masoud Davachi Called Ghanoon

دانلود آهنگ جدید مسعود دواچی به نام قانون از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : امین طالعی | ترانه سرا : بهروز دولت آبادی «
Download New Music By Masoud Davachi Called Ghanoon

دانلود آهنگ مسعود دواچی بنام قانون  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پاپ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ قانون از مسعود دواچی,دانلود آهنگ عم,دانلود آهنگ جدید مسعود دواچی,دانلود آهنگ قانون با صدای مسعود دواچی,متن آهنگ قانون مسعود دواچی,آهنگ ایرانی برای ماشین,تکست آهنگ قانون مسعود دواچی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مسعود دواچی بنام قانون

دنیای من بدون تو دلگیره روزا و شباش

من و به من رها نکن رفیق نیمه راه نباش

سکوت تلخ رفتنت تیر خلاص بی صداست

اگه بری دنیا برام یه برزخ بی انتهاست

قانونمو بشکن ولی از مرز من خارج نشو

نصف  مسیر و اومدی طاقت بیار بقیشو

غرورمو مچاله کن اما تهش پیشم بمون

نزار که تنها بمونم با تنه های این و اون

دانلود آهنگ مسعود دواچی بنام قانون

من که گذاشتم از خودم تا پای جون بخاطرت

دیگه باید چیکار کنم تا جا بگیرم تو دلت

خیال نمی کردم یه روز میون راه گمت کنم

تو رد شی و مجبور شم فقط تجسمت کنم

من که گذاشتم از خودم تا پای جون بخاطرت

دیگه باید چیکار کنم تا جا بگیرم تو دلت

خیال نمی کردم یه روز میون راه گمت کنم

تو رد شی و مجبور شم فقط تجسمت کنم

قانونمو بشکن ولی از مرز من خارج نشو

نصف  مسیرو اومدی طاقت بیار بقیشو

غرورمو مچاله کن اما تهش پیشم بمون

نزار که تنها بمونم با تنه های این و اون

 

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آلبوم محمد یاوری بنام نگرانم دانلود آهنگ تکست آهنگ نگرانم از محمد یاوری

دانلود آهنگ محسن یگانه بنام نرو دانلود آهنگ دانلود اهنگ پاپ

دانلود آهنگ امیر فرجام بنام رومانتیک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام محتاج دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ پویا بیاتی بنام یه نفر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امین فیاض بنام بس کن حرفتو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رامین بیباک بنام بی تفاوت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احمد سعیدی بنام خوبه دانلود آهنگ احمد سعیدی خوبه

دانلود آهنگ یاس بنام مسافر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ دانیال صدری بنام سرنوشت دانلود آهنگ دانلود آهنگ