یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ امیر فرجام بنام رومانتیک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود اهنگ جدید,کد پخش آنلاین آهنگ امیر فرجام به نام رمانتیک,دانلود آهنگ امیر فرجام بنام رومانتیک دانلود آهنگ,متن شعر آهنگ امیر فرجام رمانتیک,دانلود آهنگ جدید,download new music,دانلود آهنگ جدید امیر فرجام,امیر فرجام رمانتیک,تکست آهنگ رمانتیک از امیر فرجام,amir farjam romantic,دانلود آهنگ,دانلود اهنگ امیر فرجام رمانتیک,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,download new music amir farjam,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ جدید امیر فرجام رمانتیک

دانلود آهنگ امیر فرجام بنام رومانتیک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

نمیتونم ازت دور شم نمیدونی برای من چقدر سخته چقدر خوبه که اینجایی چه خوبه عطره تو همیشه رو تخته دلم گرمه به لبخندت دلم میگیره وقتی که نمیخندی فقط محو اتماشاتم تو روزایی که موهاتو نمیبندی یه احساسی هر لحظه بهم میگه که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه تو آغوشت دردامو نمیفهمم همیشه تنه تو گرم و رمانتیکه یه احساسی هر لحظه بهم میگه که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه تو آغوشت دردامو نمیفهمم همیشه تنه تو گرم و رمانتیکه دانلود آهنگ امیر فرجام بنام رومانتیک تموم عمر در کنار تو یه رویای بی حد و مرزه بدون عشقم یه نفر هر روز به احساست عضفق می ورزه خودم حتی فکر نمیکردم به این زودی تو دلم جا شی تو از بس خوب و آرومی نمیتونی واقعی باشی یه احساسی هر.لحظه بهم میگه که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه تو آغوشت دردامو نمیفهمم همیشه تنه تو گرم و رمانتیکه دانلود آهنگ امیر فرجام بنام رومانتیک

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام رومانتیک از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : امیر فرجام | ترانه سرا : امیر فرجام «
Download New Music By Amir Farjam Called Romantic

دانلود اهنگ جدید,کد پخش آنلاین آهنگ امیر فرجام به نام رمانتیک,دانلود آهنگ امیر فرجام بنام رومانتیک  دانلود آهنگ,متن شعر آهنگ امیر فرجام رمانتیک,دانلود آهنگ جدید,download new music,دانلود آهنگ جدید امیر فرجام,امیر فرجام رمانتیک,تکست آهنگ رمانتیک از امیر فرجام,amir farjam romantic,دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ امیر فرجام بنام رومانتیک

نمیتونم ازت دور شم
نمیدونی برای من چقدر سخته
چقدر خوبه که اینجایی
چه خوبه عطره تو همیشه رو تخته
دلم گرمه به لبخندت
دلم میگیره وقتی که نمیخندی
فقط محو اتماشاتم
تو روزایی که موهاتو نمیبندی
یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوشت دردامو نمیفهمم
همیشه تنه تو گرم و رمانتیکه
یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوشت دردامو نمیفهمم
همیشه تنه تو گرم و رمانتیکه
دانلود آهنگ امیر فرجام بنام رومانتیک
تموم عمر در کنار تو
یه رویای بی حد و مرزه
بدون عشقم یه نفر هر روز
به احساست عضفق می ورزه
خودم حتی فکر نمیکردم
به این زودی تو دلم جا شی
تو از بس خوب و آرومی
نمیتونی واقعی باشی
یه احساسی هر.لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوشت دردامو نمیفهمم
همیشه تنه تو گرم و رمانتیکه
دانلود آهنگ امیر فرجام بنام رومانتیک

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام محتاج دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ پویا بیاتی بنام یه نفر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امین فیاض بنام بس کن حرفتو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رامین بیباک بنام بی تفاوت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ احمد سعیدی بنام خوبه دانلود آهنگ احمد سعیدی خوبه

دانلود آهنگ یاس بنام مسافر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ دانیال صدری بنام سرنوشت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ناصر زینالی بنام بگو عزیزم دانلود آهنگ تکست آهنگ ناصر زینالی بگو عزیزم

دانلود آهنگ امید ساربانی قانون 2 دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا کرمی بنام یه روز یکی اومد دانلود آهنگ دانلود آهنگ