یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ حامد علمداری بنام تنهایی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

download new music hamed alamdari,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ تنهایی از حامد علمداری,دانلود اهنگ جدید,download new music,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید حامد علمداری تنهایی,تکست آهنگ تنهایی از حامد علمداری,دانلود آهنگ,hamed alamdari tanhaei,کد پخش آنلاین آهنگ حامد علمداری به نام تنهایی,دانلود آهنگ جدید حامد علمداری,متن شعر آهنگ حامد علمداری تنهایی,حامد علمداری تنهایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ حامد علمداری بنام تنهایی دانلود آهنگ,دانلود اهنگ حامد علمداری تنهایی

دانلود آهنگ حامد علمداری بنام تنهایی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید حامد علمداری به نام تنهایی از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : نلی حامد برادران | ترانه سرا : نلی  « Download New Music By Hamed Alamdari Called Tanhaei

دانلود آهنگ جدید حامد علمداری به نام تنهایی از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : نلی حامد برادران | ترانه سرا : نلی  «
Download New Music By Hamed Alamdari Called Tanhaei

download new music hamed alamdari,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ تنهایی از حامد علمداری,دانلود اهنگ جدید,download new music,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید حامد علمداری تنهایی,تکست آهنگ تنهایی از حامد علمداری,دانلود آهنگ,hamed alamdari tanhaei,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ حامد علمداری بنام تنهایی

میدونم دیگه دوسم نداری

شنیدم می خوای تنهام بزاری

واسم فرقی نداره دیگه اصلا

میدونم که پشیمون میشی حتما

از وقتی که عاشقت شدم همینم

همیشه خودمو تنها می بینم

تو قدر عشق منو ندونستی

نخواستی بدونی و نتونستی

نه واسه من دیگه فرقی نداره

اون که دوسش دارم تنهام بزاره

آخه من دیگه عاشق نمیشم

نمی خوام دیگه بمونی پیشم

نه نمی خوام بگی هوامو داری

با دروغات بگی  که موندگاری

آخه من دیگه عاشق نمی شم

نمی خوام دیگه بمونی پیشم

آهنگ حامد علمداری بنام تنهایی

اونکه ادای باوفایی داره

زود تر از همه تو رو تنها می ذاره

هیشکی از عاشقی خیری ندیده

مثل یه قصه که به ته رسیده

نه واسه من دیگه فرقی نداره

اون که دوسش دارم تنهام بزاره

آخه من دیگه عاشق نمیشم

نمی خوام دیگه بمونی پیشم

نه نمی خوام بگی هوامو داری

با دروغات بگی  که موندگاری

آخه من دیگه عاشق نمی شم

نمی خوام دیگه بمونی پیشم

آخه من دیگه عاشق نمی شم

نمی خوام دیگه بمونی پیشم

 

  ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سعید اچ تی بنام فرشته نجات دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید سعید ht فرشته نجات

دانلود آهنگ حمید عسکری بنام نشان مهربان دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام آسوده بخواب دانلود آهنگ دانلود آهنگ سوده بخواب

دانلود آهنگ حمید رضا موحد بنام مادر و پلاک خیس دانلود آهنگ دانلود اهنگ حمیدرضا موحد مادر و پلاک خیس

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام بارون دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بارون

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام حصار دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حسام معصوم بنام باور نمی کنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ باور نمیکنم از حسام معصوم

دانلود آهنگ پوریا عبدالهی بنام حس دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید پوریا عبدالهی حس

دانلود آهنگ سهیل جامی بنام فراموشی دانلود آهنگ تکست آهنگ فراموشی از سهیل جامی

دانلود آهنگ آریان یاری بنام اول عشق دانلود آهنگ دانلود آهنگ