یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام بارون دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بارون

تکست آهنگ بارون از مرتضی پاشایی,آهنگ ایرانی قدیمی,کد پخش آنلاین آهنگ مرتضی پاشایی به نام بارون,دانلود اهنگ مرتضی پاشایی بارون,دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی,مرتضی پاشایی بارون,دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام بارون دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بارون,متن شعر آهنگ مرتضی پاشایی بارون,download music mortaza pashaei,دانلود آهنگ بارون از مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام بارون دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بارون

مرتضی پاشایی (زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۶۳ – درگذشته ۲۳ آبان ۱۳۹۳) خواننده، نوازنده و آهنگساز پاپ ایرانی بود. پاشایی در سال ۱۳۸۹ با قرار دادن ترانه‌هایش در اینترنت به شهرت رسید. او نخستین آلبوم رسمی خود، «یکی هست» را در سال ۱۳۹۱ منتشر کرد. آلبوم‌های «گل بیتا» و «اسمش عشقه» دو آلبوم دیگرِ او هستند که تا پیش از درگذشتش به‌صورت رسمی منتشر نشده‌بودند.

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام بارون از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی  | ترانه سرا : مهرزاد امیر خانی «
Download New Music By Mortaza Pashaei Called Baroob

تکست آهنگ بارون از مرتضی پاشایی,آهنگ ایرانی قدیمی,کد پخش آنلاین آهنگ مرتضی پاشایی به نام بارون,دانلود اهنگ مرتضی پاشایی بارون,دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی,مرتضی پاشایی بارون,دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام بارون  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بارون,متن شعر آهنگ مرتضی پاشایی بارون,download music mortaza pashaei,دانلود آهنگ بارون از مرتضی پاشایی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مرتضی پاشایی بنام بارون

من به تو حق میدم از من دلخوری

من به تو حق میدم اینجوری بری

امشب و پیشم بمون طاقت بیار

زیر این بارون که سرما می خوری

از تمام آدمای روزگار

من پناه آورده بودم سمت تو

من تو رو از دست دادم عشق من

جا نداره واسه ی من قلب تو

دلتو زدم و دل بریدی از من

اشکامو دیدی  دست کشیدی از من

این آخرین حرف منو قانع کن

غیر از علاقه تو چی دیدی از من

نمیشه بری من رفتم آروم باش

مسولی پیش اون که بودی دنیاش

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام بارون

اونکه که نمی خواد زیر بارون باشی

بارون گرفته تو هوای چشماش

حق داری ترکم کنی اما بمون

تو نباید توی این ساعت بری

من زیادی عاشقت بود م همین

شد دلیل اینکه تو راحت بری

دل سپردم تا بمونی پیشم من

واسه هر چی غیر من دل دل زدی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام بارون

مشکلت من بودم انگار عشق من

یک تنه تو قلب این مشکل زدی

دلتو زدم و دل بریدی از من

اشکامو دیدی  دست کشیدی از من

این آخرین حرف منو قانع کن

غیر از علاقه تو چی دیدی از من

نمیشه بری من رفتم آروم باش

مسولی پیش اون که بودی دنیاش

اونکی که نمی خواد زیر بارون باشی

بارون گرفته تو هوای چشماش

———————————————————————

مرتضی پاشایی (زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۶۳ – درگذشته ۲۳ آبان ۱۳۹۳) خواننده، نوازنده و آهنگساز پاپ ایرانی بود. پاشایی در سال ۱۳۸۹ با قرار دادن ترانه‌هایش در اینترنت به شهرت رسید. او نخستین آلبوم رسمی خود، «یکی هست» را در سال ۱۳۹۱ منتشر کرد. آلبوم‌های «گل بیتا» و «اسمش عشقه» دو آلبوم دیگرِ او هستند که تا پیش از درگذشتش به‌صورت رسمی منتشر نشده‌بودند.

وی از آذر ۱۳۹۲ به تشخیص پزشکان به سرطان معده مبتلا شد و در ۲۳ آبان ۱۳۹۳ در ۳۰سالگی درگذشت.

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام حصار دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حسام معصوم بنام باور نمی کنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ باور نمیکنم از حسام معصوم

دانلود آهنگ پوریا عبدالهی بنام حس دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید پوریا عبدالهی حس

دانلود آهنگ سهیل جامی بنام فراموشی دانلود آهنگ تکست آهنگ فراموشی از سهیل جامی

دانلود آهنگ آریان یاری بنام اول عشق دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمد قلیپور بنام تب دانلود آهنگ تکست آهنگ محمد قلیپور بنام تب

دانلود آهنگ احمد فیلی بنام مادر دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی همایون پور بنام بی قراری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود دواچی بنام قانون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم محمد یاوری بنام نگرانم دانلود آهنگ تکست آهنگ نگرانم از محمد یاوری