یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره دانلود آهنگ دانلود آهنگ سعید کرمانی

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ پاپ,دانلود آهنگ سعید کرمانی,دانلود آهنگ سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی,دانلود آهنگ قلبم یه جا داره از سعید کرمانی,دانلود آهنگ قلبم یه جا داره,دانلود مجاز,کد پیشواز سعید کرمانی,دانلود آهنگ قلبم یه جا داره با صدای سعید کرمانی,دانلود آهنگ سعید کرمانی قلبم یه جا داره,متن آهنگ جدید قلبم یه جا داره سعید کرمانی

دانلود آهنگ سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره دانلود آهنگ دانلود آهنگ سعید کرمانی

این اولین و آخرین باره که یک نفر داره به من میگه آره فقط دیگه من اونو میخوامش چون قلب من فقط یه جا داره واسه کسی که عاشقم باشه کسی که عکسم همیشه همراشه اونکه دلیل زندگیم شد باز اونکه غم من کل غم هاشه اونکه عشق منه بهشته منه زنده به عشق منه اونکه چشم منه دنیا میدونه که سرنوشت منه اونکه عشق منه بهشته منه زنده به عشق منه اونکه چشم منه دنیا میدونه که سرنوشت منه سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره فرشته ی نجات من اونه همونی که قدرمو میدونه اونکه به من دوباره جون دادش بدون اون فکرم گریزونه من عاشق صداقتش هستم اگرچه خیلی خالیه دستم شاید براش خیلی کمم اما از ته دل من عاشقش هستم اونکه عشق منه بهشته منه زنده به عشق منه اونکه چشم منه دنیا میدونه که سرنوشت منه اونکه عشق منه بهشته منه زنده به عشق منه اونکه چشم منه دنیا میدونه که سرنوشت منه

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام قلبم یه جا داره از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : بابک مافی رضا پور رضوی | ترانه سرا : علی ایلیا  «
Download New Music By Saeed Kermani Called Galbam Ye Ja Dare

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ پاپ,دانلود آهنگ سعید کرمانی,دانلود آهنگ سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی,دانلود آهنگ قلبم یه جا داره از سعید کرمانی,دانلود آهنگ قلبم یه جا داره,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ جدید قلبم یه جا داره

این اولین و آخرین باره
که یک نفر داره به من میگه آره
فقط دیگه من اونو میخوامش
چون قلب من فقط یه جا داره
واسه کسی که عاشقم باشه
کسی که عکسم همیشه همراشه
اونکه دلیل زندگیم شد باز
اونکه غم من کل غم هاشه
اونکه عشق منه بهشته منه
زنده به عشق منه
اونکه چشم منه
دنیا میدونه که سرنوشت منه
اونکه عشق منه بهشته منه
زنده به عشق منه
اونکه چشم منه
دنیا میدونه که سرنوشت منه
سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره
فرشته ی نجات من اونه
همونی که قدرمو میدونه
اونکه به من دوباره جون دادش
بدون اون فکرم گریزونه
من عاشق صداقتش هستم
اگرچه خیلی خالیه دستم
شاید براش خیلی کمم اما
از ته دل من عاشقش هستم
اونکه عشق منه بهشته منه
زنده به عشق منه
اونکه چشم منه
دنیا میدونه که سرنوشت منه
اونکه عشق منه بهشته منه
زنده به عشق منه
اونکه چشم منه
دنیا میدونه که سرنوشت منه

   ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حمید عسکری بنام اسمم هنوز روته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ساسی مانکن بنام دیگه نیستم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ناصر صدر بنام مرگ لحظه ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم حسین تهی بنام تهی دانلود آهنگ دانلود آلبوم جدید حسین تهی

دانلود آهنگ امیر فرجام بنام خاطرت جم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مصطفی فتاحی بنام خوش به حال من دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ یاسر بینام بنام یکی مثل من دانلود آهنگ دانلود آخنگ چقد سخته علی ارشدی

دانلود آهنگ بهزاد پکس بنام اخراجی ها دانلود آهنگ دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس تک آهنگ

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام خدا چشماشو نبسته دانلود آهنگ دانلود آهنگ مهدی یغمایی

دانلود آهنگ علی باقری بنام کنج اتاق دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی باقری