یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ منصور شرافت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ پاپ,دانلود اهنگ شرافت منصور,دانلود موزیک جدید منصور شرافت,دانلود آهنگ جدید منصور شرافت,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,Mansoor,تکست آهنگ شرافت منصور,متن آهنگ شرافت منصور,دانلود آهنگ منصور شرافت دانلود آهنگ,Sherafat,دانلود ترانه شرافت منصور,دانلود آهنگ جدید منصور,پخش آنلاین آهنگ منصور شرافت

دانلود آهنگ منصور شرافت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

منصور جعفری ممقانی (۶ مرداد ۱۳۵۰ در تهران) خواننده، آهنگساز و بازیگر ایرانی است.در ۶ مرداد تابستان سال ۱۳۵۰ در تهران (ایران) زاده شد و اصالتا آذربایجانی(ایران) است.او درباره کودکی خود در ایران این چنین نقل می‌کند:«من بیشتر با مادربزرگم که ساکن میدان ژاله بود زندگی می‌کردم و تمام خاطرات کودکیم دردوران مدرسه خلاصه می‌شود که در دبستان مهرجو خیابان نادری تمام مدت با دوستان مشغول شیطنت بودیم.»منصور تا ۱۳ سالگی در ایران بود و سپس ایران را برای همیشه تا به امروز ترک می‌کند و به قصد ادامه تحصیل راهی آمریکا می‌شود. منصور در بازار مبل دلاوران به فروشندگی مشغول بود«در سال ۱۳۶۴ از ایران به صورت قانونی برای ادامه تحصیل خارج شدم ولی با دلتنگی و ناراحتی بسیار زیاد، به دلیل دور شدن از خانواده و دوستانم، ایران را ترک کردم. بعد از مدتی وارد مدرسه‌ای در لوس آنجلس شدم که توانستم دوستان زیادی که پیدا کنم و دوری از عزیزانم برایم قابل تحمل تر شد.»منصور پس از اتمام دوران تحصیل در دبیرستان به عنوان همخوان روی صحنه و هم چنین در استودیوهای ضبط موسیقی کار پرداخت و منصور کم‌کم به کار ضبط موسیقی آشنا شد و بالاخره موسیقیدانی که قبلاً با او سابقهٔ هم کاری داشت او را به منظور تنظیم آهنگ‌ها در پروژه شخصی خویش وارد کرد و او را استخدام کرد.منصور اولین آلبوم خود را با سرمایهٔ شخصی حاصل از درآمد فروشگاه موبایل متعلق به خود در سال ۱۳۷۰ آغاز کرد. منصور در این رابطه گفته بود:«من عاشق مو سیقی هستم اما در عین حال از هیجان دنیای خرید و فروش هم لذت می‌برم.» اولین آلبوم و اولین پروژه منصور ۳ سال طول کشید زیرا منصور می‌خواست که برای اولین کارش از بهترین امکانات ضبط صدا و موسیقی استفاده کند و این فاصله به او فرصت خوبی داد تا زیر نظر استادان آواز، تکنیک آوازش را بهتر از گذشته نماید. منصور معلم اول موسیقی خود را عبدی یمینی معرفی می‌کند. کسی که در آلبوم اول و تاقبل از عزیمت به ایران با او همکاری داشت.

دانلود آهنگ جدید منصور به نام شرافت از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
Download New Music By Mansour Called Sherafat

دانلود آهنگ پاپ,دانلود اهنگ شرافت منصور,دانلود موزیک جدید منصور شرافت,دانلود آهنگ جدید منصور شرافت,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,Mansoor,تکست آهنگ شرافت منصور,متن آهنگ شرافت منصور,دانلود آهنگ منصور شرافت  دانلود آهنگ,Sherafat,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ منصور شرافت

بزودی ….

منصور جعفری ممقانی (۶ مرداد ۱۳۵۰ در تهران) خواننده، آهنگساز و بازیگر ایرانی است.در ۶ مرداد تابستان سال ۱۳۵۰ در تهران (ایران) زاده شد و اصالتا آذربایجانی(ایران) است.او درباره کودکی خود در ایران این چنین نقل می‌کند:«من بیشتر با مادربزرگم که ساکن میدان ژاله بود زندگی می‌کردم و تمام خاطرات کودکیم دردوران مدرسه خلاصه می‌شود که در دبستان مهرجو خیابان نادری تمام مدت با دوستان مشغول شیطنت بودیم.»منصور تا ۱۳ سالگی در ایران بود و سپس ایران را برای همیشه تا به امروز ترک می‌کند و به قصد ادامه تحصیل راهی آمریکا می‌شود. منصور در بازار مبل دلاوران به فروشندگی مشغول بود«در سال ۱۳۶۴ از ایران به صورت قانونی برای ادامه تحصیل خارج شدم ولی با دلتنگی و ناراحتی بسیار زیاد، به دلیل دور شدن از خانواده و دوستانم، ایران را ترک کردم. بعد از مدتی وارد مدرسه‌ای در لوس آنجلس شدم که توانستم دوستان زیادی که پیدا کنم و دوری از عزیزانم برایم قابل تحمل تر شد.»منصور پس از اتمام دوران تحصیل در دبیرستان به عنوان همخوان روی صحنه و هم چنین در استودیوهای ضبط موسیقی کار پرداخت و منصور کم‌کم به کار ضبط موسیقی آشنا شد و بالاخره موسیقیدانی که قبلاً با او سابقهٔ هم کاری داشت او را به منظور تنظیم آهنگ‌ها در پروژه شخصی خویش وارد کرد و او را استخدام کرد.منصور اولین آلبوم خود را با سرمایهٔ شخصی حاصل از درآمد فروشگاه موبایل متعلق به خود در سال ۱۳۷۰ آغاز کرد. منصور در این رابطه گفته بود:«من عاشق مو سیقی هستم اما در عین حال از هیجان دنیای خرید و فروش هم لذت می‌برم.»
اولین آلبوم و اولین پروژه منصور ۳ سال طول کشید زیرا منصور می‌خواست که برای اولین کارش از بهترین امکانات ضبط صدا و موسیقی استفاده کند و این فاصله به او فرصت خوبی داد تا زیر نظر استادان آواز، تکنیک آوازش را بهتر از گذشته نماید. منصور معلم اول موسیقی خود را عبدی یمینی معرفی می‌کند. کسی که در آلبوم اول و تاقبل از عزیمت به ایران با او همکاری داشت.

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ پویا بیاتی برای تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی برای تو

دانلود آهنگ احسان تهرانچی یلدای بی تو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید احسان تهرانچی یلدای بی تو

دانلود آهنگ امیر قیامت حلالت نمیکنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد هاکان حرف آخر دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حامد هاکان حرف اخر

دانلود موزیک ویدیو حامد زمانی بگو نه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی من بی تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رامین بیباک هنوز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی پیشتاز و سمیر پاییز و زمستون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی ققنوس دانلود آهنگ دانلود ترانه ققنوس رضا صادقی

دانلود آهنگ حامد محضرنیا شب یلدا 2 دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حامد محضرنیا شب یلدا 2