یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سالار عقیلی مادر دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی,دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی مادر,دانلود آهنگ سالار عقیلی مادر دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ سالار عقیلی مادر,دانلود اهنگ مادر سالار عقیلی,متن آهنگ مادر سالار عقیلی,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید سالار عقیلی مادر,دانلود ترانه مادر سالار عقیلی,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,تکست آهنگ مادر سالار عقیلی,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سالار عقیلی مادر دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

مادر من مادر من در طواف عطر تو خدارو دیدم مادر من مادر من با تو به شکوه و زیبایی رسیدم آسمان در عمقه چشمت ریشه دارد خنده کن تا در زمین باران ببارد من کجا و ترسم از دیوارو بن بست تا که رد پای تو مرز بهشتست لمس دستت لمس دریاست با تو از هر سرابی در امانم تا گلو در تبر در خزانم پیشه تو من بهاری ناگهانم دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی مادر مادر من مادر من سجده ی فرشته ها به دامنه تو مادر من مادر من راز خلقت در نگاه روشنه تو مادر من مادر من سجده ی فرشته ها به دامنه تو مادر من مادر من راز خلقت در نگاه روشنه تو شعله ها بر جمع زدن جز زندگی نیست رسمه پروانه به جز پروانگی نیست عشقه تو اما برایه این جهانست نقطه ی تلفیقه خاکو آسمانست لمس دستت لمس دریاست با تو از هر سرابی در امانم تا گلو در تبر در خزانم پیشه تو من بهاری ناگهانم

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام مادر از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا

ترانه‌سرا: بابک صحرایی / آهنگساز: ستار اورکی / تنظیم‌کننده: ستار اورکی

Download New Music By Salar Aghili Called Madar

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی,دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی مادر,دانلود آهنگ سالار عقیلی مادر  دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ سالار عقیلی مادر,دانلود اهنگ مادر سالار عقیلی,متن آهنگ مادر سالار عقیلی,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید سالار عقیلی مادر,دانلود ترانه مادر سالار عقیلی,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,تکست آهنگ مادر سالار عقیلی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سالار عقیلی مادر

مادر من مادر من در طواف عطر تو خدارو دیدم
مادر من مادر من با تو به شکوه و زیبایی رسیدم
آسمان در عمقه چشمت ریشه دارد
خنده کن تا در زمین باران ببارد
من کجا و ترسم از دیوارو بن بست
تا که رد پای تو مرز بهشتست
لمس دستت لمس دریاست
با تو از هر سرابی در امانم
تا گلو در تبر در خزانم
پیشه تو من بهاری ناگهانم
دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی مادر
مادر من مادر من سجده ی فرشته ها به دامنه تو
مادر من مادر من راز خلقت در نگاه روشنه تو
مادر من مادر من
سجده ی فرشته ها به دامنه تو
مادر من مادر من
راز خلقت در نگاه روشنه تو
شعله ها بر جمع زدن جز زندگی نیست
رسمه پروانه به جز پروانگی نیست
عشقه تو اما برایه این جهانست
نقطه ی تلفیقه خاکو آسمانست
لمس دستت لمس دریاست
با تو از هر سرابی در امانم
تا گلو در تبر در خزانم
پیشه تو من بهاری ناگهانم

تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حامد محضرنیا تو رفتی دانلود آهنگ تکست آهنگ تو رفتی حامد محضرنیا

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده میدونی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ محسن ابراهیم زاده میدونی

دانلود آهنگ امید جهان سکته قلبی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امید جهان سکته قلبی

دانلود آهنگ متین حکمت پور پاییز دانلود آهنگ تکست آهنگ پاییز متین حکمت پور

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی دلم خوش بود دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن چاوشی به رسم یادگار دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ آرشاوین یه مدته دانلود آهنگ تکست آهنگ یه مدته آرشاوین

دانلود آلبوم حامد محضرنیا جاذبه دانلود آهنگ دانلود آلبوم حامد محضرنیا جاذبه

دانلود آهنگ علیرضا عابدی و کوروش صنعتی یه تنه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیرعلی زمانی خیلی چیزا دانلود آهنگ دانلود آهنگ