یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ رضا صادقی آغوش امن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا صادقی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی,دانلود آهنگ,متن آهنگ آغوش امن رضا صادقی,دانلود آهنگ جدید رضا صادقی آغوش امن,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود اهنگ آغوش امن رضا صادقی,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه آغوش امن رضا صادقی,دانلود آهنگ رضا صادقی آغوش امن دانلود آهنگ,تکست آهنگ آغوش امن رضا صادقی,دانلود موزیک جدید رضا صادقی آغوش امن,پخش آنلاین آهنگ رضا صادقی آغوش امن

دانلود آهنگ رضا صادقی آغوش امن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا صادقی

اگه دست تو رو نبسته بودن میتونستی با یه لشکر بجنگی تو بچه شیر این خاکی نترسی تو میتونی که بی سنگر بجنگی بگو تا داغ تازم تازه تر شه بهت لحظه آخر آب دادن آخه مادر برایه تو بمیره که اینجوری تورو عذاب دادن برا عکسات رو پام لالایی خوندم شبای بی کسیو بیقراری که جرعت کرده دستاتو ببنده بمیرم تو مگه مادر نداری بهم برخورده مادر بغض دارم قسم خوردم دیگه دریا نمیرم قسم خوردم گلم مثل خود تو منم با دستای بسته بمیرم پر حرفم پر دردم عزیزم ولی آغوشه من امنه هنوزم بذار دستاتو وا کنم عزیزم تو آغوشه تو راحت تر بسوزم پر حرفم پر دردم عزیزم ولی آغوشه من امنه هنوزم بذار دستاتو وا کنم عزیزم تو آغوشه تو راحت تر بسوزم

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام آغوش امن از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا

یهمراه موزیک ویدیو
» ترانه: یاحا کاشانی / ملودی: فرشید ادهمی / تنظیم: شجاعت شفایی «
Download New Music By Reza Sadeghi Called Aghoshe Amn

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی,دانلود آهنگ,متن آهنگ آغوش امن رضا صادقی,دانلود آهنگ جدید رضا صادقی آغوش امن,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود اهنگ آغوش امن رضا صادقی,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه آغوش امن رضا صادقی,دانلود آهنگ رضا صادقی آغوش امن  دانلود آهنگ,تکست آهنگ آغوش امن رضا صادقی,دانلود موزیک جدید رضا صادقی آغوش امن,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ رضا صادقی آغوش امن

بهم گفتن گلت رو آب برده
دیگه تنها شدی برا همیشه
کسی که دلشو زده به دریا
به این راحتیا پیدا نمیشه
بهم گفتن گلت رو آب برده کسی از جایه اون خبر نداره
دیگه باید بشینی تا یه روزی که دریا پرپرش رو پس بیاره
حالا میگن تو رو با دست بسته تو رو زنده ی زنده خاک کردن
نمیدونی که مادر چی کشیدم
منو با این خبر هلاک کردن
پر حرفم پر دردم عزیزم
ولی آغوشه من امنه هنوزم
بذار دستاتو وا کنم عزیزم
تو آغوشه تو راحت تر بسوزم
پر حرفم پر دردم عزیزم ولی آغوشه من امنه هنوزم
بذار دستاتو وا کنم عزیزم تو آغوشه تو راحت تر بسوزم
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی آغوش امن

اگه دست تو رو نبسته بودن
میتونستی با یه لشکر بجنگی
تو بچه شیر این خاکی نترسی
تو میتونی که بی سنگر بجنگی
بگو تا داغ تازم تازه تر شه
بهت لحظه آخر آب دادن
آخه مادر برایه تو بمیره
که اینجوری تورو عذاب دادن
برا عکسات رو پام لالایی خوندم
شبای بی کسیو بیقراری
که جرعت کرده دستاتو ببنده بمیرم تو مگه مادر نداری
بهم برخورده مادر بغض دارم قسم خوردم دیگه دریا نمیرم
قسم خوردم گلم مثل خود تو منم با دستای بسته بمیرم
پر حرفم پر دردم عزیزم
ولی آغوشه من امنه هنوزم
بذار دستاتو وا کنم عزیزم
تو آغوشه تو راحت تر بسوزم
پر حرفم پر دردم عزیزم ولی آغوشه من امنه هنوزم
بذار دستاتو وا کنم عزیزم تو آغوشه تو راحت تر بسوزم

تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر تتلو شهدا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سالار عقیلی موج اشک دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید سالار عقیلی موج اشک

دانلود آهنگ حسین توکلی این خود عشقه دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حسین توکلی این خود عشقه

دانلود آهنگ افشین آذری و مهدی گودرزی تو یا من دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ کوروش صنعتی هوامو داری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حمیدرضا یوسفی بگو بگو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حمیدرضا یوسفی بگو بگو

دانلود آهنگ مسعود سعادتمند عشق اینترنتی دانلود آهنگ دانلود اهنگ عشق اینترنتی مسعود سعادتمند

دانلود آهنگ یاسر داودیان شک دانلود آهنگ دانلود ترانه شک یاسر داودیان

دانلود آهنگ مجید رستمی قطب جنون دانلود آهنگ دانلود اهنگ قطب جنون مجید رستمی

دانلود آهنگ امید عامری حرف آخر دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید امید عامری حرف آخر