یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سعید مدرس من حساسم دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ من حساسم سعید مدرس,دانلود آهنگ جدید سعید مدرس,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید سعید مدرس من حساسم,دانلود آهنگ سعید مدرس من حساسم دانلود آهنگ,متن آهنگ من حساسم سعید مدرس,دانلود اهنگ من حساسم سعید مدرس,دانلود ترانه من حساسم سعید مدرس,پخش آنلاین آهنگ سعید مدرس من حساسم,دانلود موزیک جدید سعید مدرس من حساسم

دانلود آهنگ سعید مدرس من حساسم دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ جدید سعید مدرس به نام من حساسم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » ترانه سرا : سامان ناجیون ، آهنگساز و تنظیم کننده : سعید مدرس « Download New Music By Saeed Modarres Called Man Hasasam

دانلود آهنگ جدید سعید مدرس به نام من حساسم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» ترانه سرا : سامان ناجیون ، آهنگساز و تنظیم کننده : سعید مدرس «
Download New Music By Saeed Modarres Called Man Hasasam

دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ من حساسم سعید مدرس,دانلود آهنگ جدید سعید مدرس,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید سعید مدرس من حساسم,دانلود آهنگ سعید مدرس من حساسم  دانلود آهنگ,متن آهنگ من حساسم سعید مدرس,دانلود اهنگ من حساسم سعید مدرس,دانلود ترانه من حساسم سعید مدرس,پخش آنلاین آهنگ سعید مدرس من حساسم,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سعید مدرس من حساسم

دانلود آهنگ جدید سعید مدرس من حساسم

.

متن آهنگ روح بهار سعید مدرس

وقتی به رویا اعتمادی نیست

باید فقط کابوس و باور کرد

گاهی هوای تلخ غربت رو

میشه با یه لبختد بهتر کرد

روح بهار سبز و پیدا کن

تو لحظه های خیس بارونی

وقتی زمان در انتظار ماست

پاشو از این خواب زمستونی

ما پشت این آیینه گم میشیم

تو انتهای راه بیدار شه

این رسم زیبایی که می بینی

باید که حل این معما شه

روح بهار سبز و پیدا کن

تو لحظه های خیس بارونی

وقتی زمان در انتظار ماست

پاشو از این خواب زمستونی

روح بهار سبز و پیدا کن

تو لحظه های خیس بارونی

وقتی زمان در انتظار ماست

پاشو از این خواب زمستونی

با چتر های خسته و بسته

سعید مدرس بنام روح بهار

در خلوت شب پرسه بارون

ما آسمونو خط خطی کردیم

با بادبادک های رنگیمون

روح بهار سبز و پیدا کن

تو لحظه های خیس بارونی

وقتی زمان در انتظار ماست

پاشو از این خواب زمستونی

پاشو از این خواب زمستونی

  ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی جاده دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ پاکان کوک ایرانی دانلود آهنگ دانلود ترانه کوک ایرانی پاکان

دانلود آهنگ امیر عظیمی روباه دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ پویا بیاتی با عشق با بغض دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ عماد طالب زاده شهید زنده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مصطفی فتاحی جون به لب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی آغوش امن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا صادقی

دانلود آهنگ امیر تتلو شهدا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سالار عقیلی موج اشک دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید سالار عقیلی موج اشک

دانلود آهنگ حسین توکلی این خود عشقه دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حسین توکلی این خود عشقه