یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ میلاد بابایی تمومش میکنم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ میلاد بابایی تمومش میکنم

آهنگ ایرانی شاد,تکست آهنگ تمومش میکنم میلاد بابایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی,دانلود موزیک جدید میلاد بابایی تمومش میکنم,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی تمومش میکنم,دانلود اهنگ تمومش میکنم میلاد بابایی,دانلود ترانه تمومش میکنم میلاد بابایی,پخش آنلاین آهنگ میلاد بابایی تمومش میکنم,متن آهنگ تمومش میکنم میلاد بابایی,دانلود آهنگ میلاد بابایی تمومش میکنم دانلود آهنگ,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ میلاد بابایی تمومش میکنم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ میلاد بابایی تمومش میکنم

تو سینت یه قلب سنگ با من داره سنر جنگ فاصله ی بینمونم دله منو کرده تنگ روزایی که گذشته دیگه ازت گذشته تاثیر گذاشته ولی رو همه سرگذشتت حالا دیگه بینه ما فاصله تا ناکجا عابرا تو کوچه ها اونا کجا و ما کجا تو چشمام عکس جاده رو به حسرت پیاده گذشتمو گذشتی از گذشته خیلی ساده دانلود آهنگ میلاد بابایی تمومش میکنم تمومش میکنیو تمومش میکنم دستم رو ماشه رو مغز حرومش میکنم خط میکشم رو هر چی دلیله با تو بودنه تمومش میکنیو حرومش میکنمو دستم رو ماشه رو مغز تمومش میکنم میمیرمو این مرگ تقاصه با تو بودنه تو سینت یه قلبه سنگ با من داره سر جنگ

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام تمومش میکنم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا

ترانه : نیما جعفری / آهنگساز : میلاد بابایی / تنظیم : mezzo team
Download New Music By Milad Babaii Called Tamoomesh Mikonam

آهنگ ایرانی شاد,تکست آهنگ تمومش میکنم میلاد بابایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی,دانلود موزیک جدید میلاد بابایی تمومش میکنم,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی تمومش میکنم,دانلود اهنگ تمومش میکنم میلاد بابایی,دانلود ترانه تمومش میکنم میلاد بابایی,پخش آنلاین آهنگ میلاد بابایی تمومش میکنم,متن آهنگ تمومش میکنم میلاد بابایی,دانلود آهنگ میلاد بابایی تمومش میکنم  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ترانه و شعر آهنگ میلاد بابایی تمومش میکنم

تو سینت یه قلب سنگ با من داره سنر جنگ
فاصله ی بینمونم دله منو کرده تنگ
روزایی که گذشته دیگه ازت گذشته
تاثیر گذاشته ولی رو همه سرگذشتت
حالا دیگه بینه ما فاصله تا ناکجا
عابرا تو کوچه ها اونا کجا و ما کجا
تو چشمام عکس جاده رو به حسرت پیاده
گذشتمو گذشتی از گذشته خیلی ساده
دانلود آهنگ میلاد بابایی تمومش میکنم
تمومش میکنیو تمومش میکنم
دستم رو ماشه رو مغز حرومش میکنم
خط میکشم رو هر چی دلیله با تو بودنه
تمومش میکنیو حرومش میکنمو دستم رو ماشه رو مغز تمومش میکنم
میمیرمو این مرگ تقاصه با تو بودنه
تو سینت یه قلبه سنگ با من داره سر جنگ

تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ میلاد باران از وقتی دیدمت دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید مدرس من حساسم دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی جاده دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ پاکان کوک ایرانی دانلود آهنگ دانلود ترانه کوک ایرانی پاکان

دانلود آهنگ امیر عظیمی روباه دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ پویا بیاتی با عشق با بغض دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ عماد طالب زاده شهید زنده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مصطفی فتاحی جون به لب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا صادقی آغوش امن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا صادقی

دانلود آهنگ امیر تتلو شهدا دانلود آهنگ دانلود آهنگ