یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مجید یحیایی شب تولد دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

متن آهنگ شب تولد مجید یحیایی,آهنگ ایرانی شاد,پخش آنلاین آهنگ مجید یحیایی شب تولد,تکست آهنگ شب تولد مجید یحیایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه شب تولد مجید یحیایی,دانلود اهنگ شب تولد مجید یحیایی,دانلود آهنگ مجید یحیایی شب تولد دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید مجید یحیایی شب تولد,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی شب تولد

دانلود آهنگ مجید یحیایی شب تولد دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

خودمو دلداری میدم که الان میرسی آخه به جز چشمای تو نمونده هیچ کسی ثانیه ها خبر میدن دیگه آخره شبه اما هنوزم دل من پر از تاب و تبه هی به خودم میگم ای دلم آروم بگیر گریه نکن جلوی اشکام و بگیر چشام به در خیره شده تو پشت در باشی دلم خوشه فقط تو با خبر باشی

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام شب تولد از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
ترانه سرا : میثم مینایی / آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی / ارکستر ویلون : امید قدسی
Download New Music By Majid Yahyaei Called Shabe Tavalod

متن آهنگ شب تولد مجید یحیایی,آهنگ ایرانی شاد,پخش آنلاین آهنگ مجید یحیایی شب تولد,تکست آهنگ شب تولد مجید یحیایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه شب تولد مجید یحیایی,دانلود اهنگ شب تولد مجید یحیایی,دانلود آهنگ مجید یحیایی شب تولد  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی,دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید مجید یحیایی شب تولد,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مجید یحیایی شب تولد

شب شبِ تولد من هیشکی منو یادی نکرد
به جز به جز یه بغض تو گلوم هیشکی برام شادی نکرد
موقع فوت کردن شمع کسی کنار من نبود
هیشکی بهم زنگی نزد کسی یاد من نبود

خودمو دلداری میدم که الان میرسی
آخه به جز چشمای تو نمونده هیچ کسی
ثانیه ها خبر میدن دیگه آخره شبه
اما هنوزم دل من پر از تاب و تبه
هی به خودم میگم ای دلم آروم بگیر
گریه نکن جلوی اشکام و بگیر
چشام به در خیره شده تو پشت در باشی
دلم خوشه فقط تو با خبر باشی

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی شب تولد
انگار همین دیروز بود وسطای پاییز بود
تولدم گل خریدی دلت ازش لبریز بود
هنوز همون گلای رز رو طاقچه ی اتاقمه
بدون هنوز هم دل من طفلی پر از یه ماتمه

انگار همین دیروز بود وسطای پاییز بود
تولدم گل خریدی دلت ازش لبریز بود
هنوز همون گلای رز رو طاقچه ی اتاقمه
بدون هنوز هم دل من طفلی پر از یه ماتمه

تکست اختصاصی از پاپ آهنگ

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ محسن یاحقی مرد دیروز تو دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید محسن یاحقی مرد دیروز تو

دانلود آهنگ فاتح نورایی قسمت دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ بابک تسلیمی بگو باشه دانلود آهنگ دانلود اهنگ بگو باشه بابک تسلیمی

دانلود آهنگ نوید یحیایی احساسی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ نوید یحیایی احساسی

دانلود آهنگ مسعود تقی زاده چای زغالی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده

دانلود آهنگ بابک برهانی دلبازی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ بابک برهانی دلبازی

دانلود آهنگ امیرعلی و کوروش صنعتی بهونه های الکی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیرعلی و کوروش صنعتی

دانلود آهنگ احسان حق شناس شک نکن دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مسعود سعیدی با تو خوشبختم دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید مسعود سعیدی با تو خوشبختم

دانلود آهنگ حامد محضرنیا این عشق دانلود آهنگ دانلود موزیک جدید حامد محضرنیا این عشق