یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی بابا معرفی کنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ جدید علی بابا معرفی کنم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ علی بابا معرفی کنم دانلود آهنگ,متن آهنگ معرفی کنم علی بابا,دانلود اهنگ معرفی کنم علی بابا,ali baba moarefi konam,آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود موزیک جدید علی بابا معرفی کنم,دانلود ترانه معرفی کنم علی بابا,تکست آهنگ معرفی کنم علی بابا,دانلود آهنگ جدید علی بابا,پخش آنلاین آهنگ علی بابا معرفی کنم

دانلود آهنگ علی بابا معرفی کنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام معرفی کنم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : علیرضا زنگی | ترانه سرا : علی بابا « Download New Music By Ali Baba Called Moarefi Konam

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام معرفی کنم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : علیرضا زنگی | ترانه سرا : علی بابا «
Download New Music By Ali Baba Called Moarefi Konam

دانلود آهنگ جدید علی بابا معرفی کنم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ علی بابا معرفی کنم  دانلود آهنگ,متن آهنگ معرفی کنم علی بابا,دانلود اهنگ معرفی کنم علی بابا,ali baba moarefi konam,آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود موزیک جدید علی بابا معرفی کنم,دانلود ترانه معرفی کنم علی بابا,تکست آهنگ معرفی کنم علی بابا,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ علی بابا معرفی کنم

دیروقته کجا داری میری بی من

ببین چیا پشت سرت میگن

انقد رسیدی به خودت انقد عوض شدی که

نشناختم وقتی عکساتو می دیدم

تو نبودت به چی فکر میکنم اینکه تو نباشی به کی پیله کنم

این همه تعصب آخر به کجا رسیدم

باید عکستو تو گوشیه رفیقم میدیدم

کاش میدیدم اشتباهی ولی بالاخره دیدم اتفاقی

اون صورت معصوم زیر آرایش غلیظ

میدونم نداری تکیه گاهی

خب بریم سر بحث اصل کاری امروز پیش کیا آخر شب کجایی

پیش هر نامرد یه شب خاطره ساختی ولی از هیچکدوم نمونده رده پایی

معرفی کنم؟

یه اسفندی که خیلی احساسی بودم تو زندگیت فقط من اضافی بودم؟

پیش همه خندیدی پیشم اخمات تو هم مگه من دنبال خنده ی اجباری بودم؟

حسودیم شد وقتی کردم نگاهتون دعای خیر میکنم واسه هر دوتاتون

که مثل من آرزوی مرگ نکنید بخندید تو همه لحظتون شاید

خیلی گله داریم از هم اما تو هم دلی پری داری از من

پیش هر غریبه با همه گرم گرفتی اصلن حواست نبودش که منم هستم

اصلا تو خوبی قبول باشه من بد من رو اعصابم اصلن من یه سر درد

ولی این زمونه دیدی چیکار کرد باهامون من یه خونه نشین تو هم شدی یه شب گرد

از حالا به بعد دیگه جداست راهمون نمیاد صدای خنده هامون

تو ندونسته منو ول کردی رفتی خراب شد زندگی هر دوتامون

اون از خداش بود یه روزی از من جدا شه

هر چی میکشم قثط از اون چشاشه

اون نمیدونه ولی خداش میدونه که ذعای من بدرقشه

مگه جز این بود از هر کی خوشت نیومد …

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر معروفی عشق تازه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی کاظمی مشکوک دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مرتضی کاظمی مشکوک

دانلود آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار

دانلود آهنگ رضا یزدانی ای ایران دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ پویان مادر دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویان مادر

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یه ثانیه دانلود آهنگ تکست آهنگ یه ثانیه میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ امین مرعشی منو کشت دانلود آهنگ amn maraashi

دانلود آهنگ امیر عظیمی هوای تو دانلود آهنگ تکست آهنگ هوای تو امیر عظیمی

دانلود آهنگ مجید اصلاحی باید برم دانلود آهنگ تکست آهنگ باید برم مجید اصلاحی

دانلود آهنگ روزبه نعمت اللهی عزیز بشین به کنارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ