یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده آروم آروم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ محسن ابراهیم زاده آروم آروم,تکست آهنگ آروم آروم محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده آروم آروم,دانلود موزیک جدید محسن ابراهیم زاده آروم آروم,متن آهنگ آروم آروم محسن ابراهیم زاده,mohsen ebrahimzade aroom aroom,دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده آروم آروم دانلود آهنگ,دانلود اهنگ آروم آروم محسن ابراهیم زاده,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده,دانلود ترانه آروم آروم محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده آروم آروم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام آروم آروم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : محسن ابراهیم زاده مصطفی مومنی | ترانه سرا : محسن ابراهیم زاده « Download New Music By Mohsen EbrahimZadeh Called Aroom Aroom

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام آروم آروم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : محسن ابراهیم زاده مصطفی مومنی | ترانه سرا : محسن ابراهیم زاده «
Download New Music By Mohsen EbrahimZadeh Called Aroom Aroom

دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ محسن ابراهیم زاده آروم آروم,تکست آهنگ آروم آروم محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده آروم آروم,دانلود موزیک جدید محسن ابراهیم زاده آروم آروم,متن آهنگ آروم آروم محسن ابراهیم زاده,mohsen ebrahimzade aroom aroom,دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده آروم آروم  دانلود آهنگ,دانلود اهنگ آروم آروم محسن ابراهیم زاده,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ محسن ابراهیم زاده آروم آروم

آروم آروم داری از دلم رد میشی

چی شده که داری با دلم بد میشی

لحظه لحظه فقط یاد تو پیشمه

نگاه به عکس تو کار همیشمه

آروم آروم توی قلب من جا شدی

دیدی عشقم به چشم یه دنیا شدی

ذره ذره نگاه تو آرامشه

نذار دستای من از دست هم وا بشه

اگه بری کیو ستایش بکنم

یاد تو رو چجوری پاکش کنم

نرو نذار دلو خرابش کنم نرو

اگه بری کیو ستایش بکنم

یاد تو رو چجوری پاکش کنم

نرو نذار دلو خرابش کنم نرو

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده

آروم آروم داری از دلم رد میشی

چی شده که داری با دلم بد میشی

لحظه لحظه فقط یاد تو پیشمه

نگاه به عکس تو کار همیشمه

آروم آروم توی قلب من جا شدی

دیدی عشقم به چشم یه دنیا شدی

ذره ذره نگاه تو آرامشه

نذار دستای من از دست هم وا بشه

اگه بری کیو ستایش بکنم

یاد تو رو چجوری پاکش کنم

نرو نذار دلو خرابش کنم نرو

اگه بری کیو ستایش بکنم

یاد تو رو چجوری پاکش کنم

نرو نذار دلو خرابش کنم نرو

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ بهرام ماهان خان حواست نیست دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ پازل باند چی میشه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید پازل باند چی میشه

دانلود آهنگ ندیم یکی دیگه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ندیم یکی دیگه

دانلود آلبوم محمد معتمدی عبور دانلود آهنگ دانلود آلبوم عبور

دانلود آهنگ میلاد بابایی عاشقم نباش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ یاس چی مثل قبل دانلود آهنگ yas chi mesle ghabl

دانلود آهنگ علیشمس فوق العاده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ یاس همه چی مثل قبل دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حجت درولی بارون 2 دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید یحیایی شب تولد دانلود آهنگ دانلود آهنگ