یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ میلاد بابایی عاشقم نباش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ میلاد بابایی عاشقم نباش دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی عاشقم نباش,دانلود اهنگ عاشقم نباش میلاد بابایی,دانلود موزیک جدید میلاد بابایی عاشقم نباش,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه عاشقم نباش میلاد بابایی,milad babaei ashegham nabash,پخش آنلاین آهنگ میلاد بابایی عاشقم نباش,متن آهنگ عاشقم نباش میلاد بابایی,تکست آهنگ عاشقم نباش میلاد بابایی,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ میلاد بابایی عاشقم نباش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام عاشقم نباش از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : میلاد بابایی فرزاد ماهان | ترانه سرا : علیرضا آذر « Download New Music By Milad Babaei Called Ashegham Nabash

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام عاشقم نباش از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : میلاد بابایی فرزاد ماهان | ترانه سرا : علیرضا آذر «
Download New Music By Milad Babaei Called Ashegham Nabash

دانلود آهنگ میلاد بابایی عاشقم نباش  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی عاشقم نباش,دانلود اهنگ عاشقم نباش میلاد بابایی,دانلود موزیک جدید میلاد بابایی عاشقم نباش,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه عاشقم نباش میلاد بابایی,milad babaei ashegham nabash,پخش آنلاین آهنگ میلاد بابایی عاشقم نباش,متن آهنگ عاشقم نباش میلاد بابایی,تکست آهنگ عاشقم نباش میلاد بابایی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ میلاد بابایی عاشقم نباش

اوله هر جمله ی تو کنار من شد ای کاش

اشکاتو تو آینه ببین انقده عاشقم نباش

منو نبخش که قلب تو با دست من زخمی شده

در حق گریه های تو یک عمره بی رحمی شده

تا صبح بی سرو صدا شکستی بیدار نشم

منو نبخش بزار منم شبیه تو درد بکشم شبیه تو درد بکشم

دانلود آهنگ میلاد بابایی عاشقم نباش

ندیدم و هیشکی ندید به تو کنارم چی گذشت

لعنتی انقد خوب نباش منو نبخش منو نبخش

بد بودنمو تا ابد نباید از یاد ببری

خوشبختیتو دادی به من جواب این نبود ولی

تا صبح بی سرو صدا شکستی بیدار نشم

منو نبخش بزار منم شبیه تو درد بکشم شبیه تو درد بکشم

تا صبح بی سرو صدا شکستی بیدار نشم

منو نبخش بزار منم شبیه تو درد بکشم شبیه تو درد بکشم

اوله هر جمله ی تو کنار من شد ای کاش

.

.

.

.

.

متن آهنگ بانو میلاد بابایی

تمامه آرزوهایه منی بانو همه چیزی که از دنیا طلب دارم

نمیشه از جهانی که تو رو داره برایه لحظه ای هم دست بردارم

تمامه آرزوهایه منی بانو آهای بانویه نور و عطرو ابریشم

تو گرما گرمه این دنیایه عاشق کش

یه لحظه سایه برداری تلف میشم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مردمه دنیا همیشه مرده روزایه سیاه بودم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم

یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مردمه دنیا

همیشه مرده روزایه سیاه بودم

تکست آهنگ بانو میلاد بابایی

تو اقیانوسه تنهایی گرفتارم بریدمو آب رفتم دردو دل دارم

بزن باد موافق راهمو وا کن یه عالم قایقه مونده به گل دارم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مردمه دنیا همیشه مرده روزایه سیاه بودم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم

یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مردمه دنیا

همیشه مرده روزایه سیاه بودم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ یاس چی مثل قبل دانلود آهنگ yas chi mesle ghabl

دانلود آهنگ علیشمس فوق العاده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ یاس همه چی مثل قبل دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حجت درولی بارون 2 دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید یحیایی شب تولد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن مقدم حال من دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا معرفی کنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ امیر معروفی عشق تازه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی کاظمی مشکوک دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مرتضی کاظمی مشکوک

دانلود آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار