یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ محسن مقدم حال من دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن مقدم حال من دانلود آهنگ,دانلود ترانه حال من محسن مقدم,تکست آهنگ حال من محسن مقدم,دانلود موزیک جدید محسن مقدم حال من,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید محسن مقدم,دانلود آهنگ جدید محسن مقدم حال من,پخش آنلاین آهنگ محسن مقدم حال من,دانلود آهنگ پاپ,mohsen moghadam hale man,متن آهنگ حال من محسن مقدم,دانلود اهنگ حال من محسن مقدم,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محسن مقدم حال من دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن مقدم به نام حال من از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : امیر علی زمانی | ترانه سرا : محسن مقدم  « Download New Music By Mohsen Moghadam Called Hale Man

دانلود آهنگ جدید محسن مقدم به نام حال من از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : امیر علی زمانی | ترانه سرا : محسن مقدم  «
Download New Music By Mohsen Moghadam Called Hale Man

دانلود آهنگ محسن مقدم حال من  دانلود آهنگ,دانلود ترانه حال من محسن مقدم,تکست آهنگ حال من محسن مقدم,دانلود موزیک جدید محسن مقدم حال من,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید محسن مقدم,دانلود آهنگ جدید محسن مقدم حال من,پخش آنلاین آهنگ محسن مقدم حال من,دانلود آهنگ پاپ,mohsen moghadam hale man,متن آهنگ حال من محسن مقدم,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ محسن مقدم حال من

حال من با تو عالیه ،جای غم دیگه خالیه

از روزی که تو رو دیدم میگذره دو سه سالیه

حسم اونکه دوس داریه عادتم بیقراریه

تا رسیدمت عشق من کارم چشم انتظاریه

بی تو من هر نفس دل تنگ میشم دوباره دوباره برگرد پیشم

نمیدونم که توچه حالی داری چجوری میتونی طاقت بیاری

آسمون وقتی که بارون میشه گفتن حسمم آسون میشه

تو میدونی چقد دوست دارم زندگیم باش و تنهام نزار

دانلود آهنگ جدید محسن مقدم به نام حال من

بیا دنیامو یه جور دیگه کن اگه هنوزم صدامو داری

واسه همیشه کنار من باش بدونم چقد هوامو داری

باید بدونی اگه نباشی همه ی فصلها برام یه رنگن

نمیشه آروم بدون چشمات دلی که واست همیشه تنگه

بی تو من هر نفس دل تنگ میشم دوباره دوباره برگرد پیشم

نمیدونم که توچه حالی داری چجوری میتونی طاقت بیاری

آسمون وقتی که بارون میشه گفتن حسمم آسون میشه

تو میدونی چقد دوست دارم زندگیم باش و تنهام نزار

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ علی بابا معرفی کنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ امیر معروفی عشق تازه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی کاظمی مشکوک دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مرتضی کاظمی مشکوک

دانلود آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار

دانلود آهنگ رضا یزدانی ای ایران دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ پویان مادر دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویان مادر

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یه ثانیه دانلود آهنگ تکست آهنگ یه ثانیه میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ امین مرعشی منو کشت دانلود آهنگ amn maraashi

دانلود آهنگ امیر عظیمی هوای تو دانلود آهنگ تکست آهنگ هوای تو امیر عظیمی

دانلود آهنگ مجید اصلاحی باید برم دانلود آهنگ تکست آهنگ باید برم مجید اصلاحی