یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مجید یحیایی شب تولد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید یحیایی شب تولد دانلود آهنگ,دانلود ترانه شب تولد مجید یحیایی,تکست آهنگ شب تولد مجید یحیایی,دانلود موزیک جدید مجید یحیایی شب تولد,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی شب تولد,پخش آنلاین آهنگ مجید یحیایی شب تولد,آهنگ ایرانی قدیمی,majid yahyaei shabe tavalood,متن آهنگ شب تولد مجید یحیایی,دانلود اهنگ شب تولد مجید یحیایی,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید یحیایی شب تولد دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام شب تولد از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی | ترانه سرا : فرامرز مقدمی « Download New Music By Majid Yahyaei Called Shaba Tavalod

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام شب تولد از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی | ترانه سرا : فرامرز مقدمی «
Download New Music By Majid Yahyaei Called Shaba Tavalod

دانلود آهنگ مجید یحیایی شب تولد  دانلود آهنگ,دانلود ترانه شب تولد مجید یحیایی,تکست آهنگ شب تولد مجید یحیایی,دانلود موزیک جدید مجید یحیایی شب تولد,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی شب تولد,پخش آنلاین آهنگ مجید یحیایی شب تولد,آهنگ ایرانی قدیمی,majid yahyaei shabe tavalood,متن آهنگ شب تولد مجید یحیایی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مجید یحیایی شب تولد

بزودی …

 

.

.

.

.

.

متن آهنگ چشمک مجید یحیایی

نگاه های مبهوت من به پنچره شاید دوباره بگذره شاید دوباره بگذره…

با یک چشمک دلمو آب میکنه منو بی تاب می کنه منو بی تاب میکنه…

تا کی باید نگاش کنم دلمو فداش کنم

تا کی رو شیشه ها اسمشو حکاکی کنم

بگم دلم آروم بگیر شاید دوباره دیدمش

نمی تونم به شوق اون این شیشه رو ببوسم

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام چشمک

این عاشق خجالتی آخ که چقد سربه زیره

یاد عشق شیشه ای همش بهونه می گیره

جرات دادم به این دلم تا بدونی

بیام و داد بزنم کجایی عشق شیشه ای کجایی عشق شیشه ای …

نگاه های مبهوت من به پنچره شاید دوباره بگذره شاید دوباره بگذره …

با یک چشمک دلمو آب میکنه منو بی تاب می کنه منو بی تاب میکنه …

 نگاه من به چشم تو بدجوری خرده گرفت

قلبم حالا به هیچ گله ، عاشق ساز این دله

دنیای پشت پنجره یه حس خواستنی شده

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ محسن مقدم حال من دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا معرفی کنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ امیر معروفی عشق تازه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مرتضی کاظمی مشکوک دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ مرتضی کاظمی مشکوک

دانلود آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امیر تاجیک پنجمین دیوار

دانلود آهنگ رضا یزدانی ای ایران دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ پویان مادر دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویان مادر

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی یه ثانیه دانلود آهنگ تکست آهنگ یه ثانیه میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ امین مرعشی منو کشت دانلود آهنگ amn maraashi

دانلود آهنگ امیر عظیمی هوای تو دانلود آهنگ تکست آهنگ هوای تو امیر عظیمی