یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ ایمان غلامی تنگه دلم برات دانلود آهنگ تکست آهنگ تنگه دلم برات ایمان غلامی

آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,دانلود ترانه تنگه دلم برات ایمان غلامی,تکست آهنگ تنگه دلم برات ایمان غلامی,iman gholami tange delam barat,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ تنگه دلم برات ایمان غلامی,دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی تنگه دلم برات,دانلود موزیک جدید ایمان غلامی تنگه دلم برات,دانلود آهنگ ایمان غلامی تنگه دلم برات دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ ایمان غلامی تنگه دلم برات,دانلود اهنگ تنگه دلم برات ایمان غلامی,دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی

دانلود آهنگ ایمان غلامی تنگه دلم برات دانلود آهنگ تکست آهنگ تنگه دلم برات ایمان غلامی

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام تنگه دلم برات از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی | ترانه سرا : ایمان غلامی « Download New Music By Iman Gholami Called Tange Delam Barat

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام تنگه دلم برات از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی | ترانه سرا : ایمان غلامی «
Download New Music By Iman Gholami Called Tange Delam Barat

آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,دانلود ترانه تنگه دلم برات ایمان غلامی,تکست آهنگ تنگه دلم برات ایمان غلامی,iman gholami tange delam barat,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ تنگه دلم برات ایمان غلامی,دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی تنگه دلم برات,دانلود موزیک جدید ایمان غلامی تنگه دلم برات,دانلود آهنگ ایمان غلامی تنگه دلم برات  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ ایمان غلامی تنگه دلم برات,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ ایمان غلامی تنگه دلم برات

دوباره خاطره هات امونمو ازم میگیره

تنگه دلم برات برای خنده هات

نمیدونی که از این دوری دلم چقد میگیره

تنگه دلم برات تنگه دلم برات

تنگه دلم برات برای خنده هات

منم احساس دارم چرا بام لج میکنی

تا که میبینی منو راهتو کج میکنی

با همین کاراتم دل ازت نمیکنم

جز تو میدونن همه فقط عاشقت منم

دانلود آهنگ جدید تنگه دلم برات ایمان غلامی

من تو دنیایه تو گم شدم اما تو بی تفاوت بودی

سرد شدی از حسم تو که دردامو از تویه چشمام خوندی

مونده اسمت رو من رفتیو اما من پای عشقت موندم

از خودم پاشیدم وقتی احساستو از تو چشمات خوندم

منم احساس دارم چرا بام لج میکنی

تا که میبینی منو راهتو کج میکنی

با همین کاراتم دل ازت نمیکنم

جز تو میدونن همه فقط عاشقت منم

 

 

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ آزاد دست بردار دانلود آهنگ تکست آهنگ دست بردار آزاد

دانلود آهنگ امیر تتلو مامان تو دانلود آهنگ تکست آهنگ مامان تو امیر تتلو

دانلود آهنگ رامین بیباک بعد تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی اصحابی پا به پات دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ بهنام علمشاهی واکنش دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امین فیاض رفیق اشکام دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ آمین حالم بده دانلود آهنگ دانلود آهنگ Aamin حالم بده

دانلود آهنگ بهزاد پکس Pax قاتل حرفه ای دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ امید حاجیلی امروز دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جمشید باز آمدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید جمشید باز آمدی