یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ بهزاد پکس الکی مثلا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود اهنگ بهزاد پکس الکی مثلا,تکست آهنگ الکی مثلا بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری,متن آهنگ الکی مثلا بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه الکی مثلا بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس الکی مثلا,دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس,دانلود موزیک بهزاد پکس الکی مثلا,پخش آنلاین آهنگ بهزاد پکس الکی مثلا,دانلود آهنگ بهزاد پکس الکی مثلا دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید الکی مثلا بهزاد پکس,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ الکی مثلا از بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری الکی مثلا

دانلود آهنگ بهزاد پکس الکی مثلا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ جدید بهزاد Pax احمدرضا شهریاری به نام الکی مثلا از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : بهزاد پکس احمد سلو | ترانه سرا : بهزاد پکس « Download New Music By Behzad Pax Called Alaki Masalan

دانلود آهنگ جدید بهزاد Pax احمدرضا شهریاری به نام الکی مثلا از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : بهزاد پکس احمد سلو | ترانه سرا : بهزاد پکس «
Download New Music By Behzad Pax Called Alaki Masalan

دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود اهنگ بهزاد پکس الکی مثلا,تکست آهنگ الکی مثلا بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری,متن آهنگ الکی مثلا بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه الکی مثلا بهزاد پکس,دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس الکی مثلا,دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس,دانلود موزیک بهزاد پکس الکی مثلا,پخش آنلاین آهنگ بهزاد پکس الکی مثلا,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ بهزاد پکس الکی مثلا

 شب تولد منه ببین کنار من همه

انگار بازم نگاه تو اینجا کنار من کمه

نیستی ولی همه ازم حال تو رو می پرسیدن

به روم نیاوردن ولی از اون نگام می فهمیدن

شب تولد منه یه بغضی حبس تو گلوم

تو آرزوی من بودی کی بود رسید به آرزوم

دلم گرفته از همه از این شلوغی و صدا

لحظه رفتن یادته فقط می پرسیدم چرا

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس الکی مثلا

چقد خوبه اینجا همه چیز سر جاشه

بهترین صدا که شنیدم صدا خنده هاشه

همه چیز خوبه کنارمی دست رو دست

دم گوشم میگه یعنی بهتر از تو هست

همه خوشحالیم با هم از تنهایی نمیگیم دل خوش داریم باهم

چقد قهقه می زنی به نظرم مستی

اینا رو گفتم الکی مثلا مستم

الکی مثلا هنوز دستاتو دارم

شب تولدمه ها هنوز عکساتو دارم

چقد خوب بود همه چی مگه غمم داشتیم ها

مگه چیزی کمم داشتیم

راستی مثل اون قدیما هنوز دلا رو می شکنی

همه جا رنگیه سر و صدا رو می شنوی

زیاد حرف نمیزنم یه افسرده مریض

دیگه حس خوندنم نیست هنوز صدامو میشنوی

شمعا رو فوت کن و الان به عشق کی بگو

اون که کنار من به فکر یه عشق دیگه بود

همه شادن دورمو نگا چقد شلوغه

عکسای سلفیمو نببین این خنده ها دورغه

الان چه حالی داری تو کجا با کی نشستی

یا تو بغلشی یا مثل همیشه مستی

چی دارم می خونم تو که کنارمی هنوز

چقد خوشحالم الکی مثلا هستی

دانلود آهنگ جدید احمد سلو لکی مثلا

 شب تولد منه ببین کنار من همه

انگار بازم نگاه تو اینجا کنار من کمه

دلم گرفته از همه از این شلوغی و صدا

لحظه رفتن یادته فقط می پرسیدم چرا

حس کسی رو ندارم همش درگیر میشم

با خاطرات بدت چی رو تبریک میگن

اصلا چند سالم شده برام فرق نمیکنه

یه نگاه تو به همه چیز ترجیح میدم

چشام خشک شد به درا

اخه معرفتت کجاست راستی

الان یکی دیگه همه کس شماست؟

الان پیش اونی دم به ساعت چکت می کنه

دلت گیر کرده پیشش حالا اون نفس شماست

تو که خوبه حالت ایندفعه من خرد شدم

مثل خودتم دیگه مغرور شدم

مثل خودتم و از این به بعد راحت می خوابم

تو بالاهایی و من پایین شهر خرد شدم

صدامو میشنوی دیگه هم رنگت نیستم

دیگه بازیچه اون دل سنگت نیستم

بهت فکر نمیکنم حتی شب تولدم

الکی مثلا دیگه دلتنگت نیستم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حسین توکلی بگو عاشقمی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بگو عاشقمی

دانلود آهنگ سهراب پاکزاد بیهوش دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ سهراب پاکزاد بیهوش

دانلود موزیک ویدیو جمشید ناچاری دانلود آهنگ تکست آهنگ جدید جمشید ناچاری

دانلود آلبوم بنیامین بهادری بنیامین 94 دانلود آهنگ تکست آلبوم بنیامین 94 بنیامین بهادری

دانلود آهنگ یوسف زمانی بارون پاییزی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ یوسف زمانی بارون پاییزی

دانلود آهنگ شهاب بخارایی دلتنگم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ شهاب بخارایی دلتنگم

دانلود آهنگ سانی عاشق منه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امید جهان استرس دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ امید جهان استرس

دانلود آهنگ سینا حجازی اما دانلود آهنگ دانلود موزیک سینا حجازی اما

دانلود آهنگ معین آتش دل دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو معین آتش دل