یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ رضا شیری میتونستی نری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا شیری

دانلود آهنگ جدید رضا شیری,پخش آنلاین آهنگ رضا شیری میتونستی نری,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آهنگ جدید رضا شیری میتونستی نری,reza shiri mitoonesti nari,دانلود اهنگ رضا شیری میتونستی نری,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود ترانه میتونستی نری رضا شیری,دانلود آهنگ میتونستی نری از رضا شیری,متن آهنگ میتونستی نری رضا شیری,تکست آهنگ میتونستی نری رضا شیری,دانلود موزیک رضا شیری میتونستی نری,دانلود آهنگ جدید میتونستی نری رضا شیری,دانلود آهنگ رضا شیری میتونستی نری دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا شیری میتونستی نری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا شیری

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام میتونستی نری از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : ساسی مسعود جهانی | ترانه سرا : ساسی « Download New Music By Reza Shiri Called Mitonesti Nari

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام میتونستی نری از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : ساسی مسعود جهانی | ترانه سرا : ساسی «
Download New Music By Reza Shiri Called Mitonesti Nari

دانلود آهنگ جدید رضا شیری,پخش آنلاین آهنگ رضا شیری میتونستی نری,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آهنگ جدید رضا شیری میتونستی نری,reza shiri mitoonesti nari,دانلود اهنگ رضا شیری میتونستی نری,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود ترانه میتونستی نری رضا شیری,دانلود آهنگ میتونستی نری از رضا شیری,متن آهنگ میتونستی نری رضا شیری,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ رضا شیری میتونستی نری

بدون توهمه روزام از عشق خالین

بدون تو همه شبام برام تکرارین

کاش یه کمی بیشتر به من به قلب من نگاه میکردی

کاشکی وقتی که میدیدی میمیرم از غصه صدام میکردی

کاشکی اشکام نمی ریختن نمی دیدی آسون نمی رفتی

تو دستاشو گرفتی رفتی که  رفتی

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و دلم ساده نگذری

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و دلم ساده نگذری

دانلود آهنگ جدید رضا شیری میتونستی نری

بدون تو همیشه من ستاره هامو میشمورم

اگه برنگردی پیشم عشقم تو رو دست خدا می سپارم

بدون تو همیشه گریست و همیشه لبخند روی لبام خشکن

ولی اون منو دوست نداره رفت و به عشقش پشت کرد

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و قلبم ساده نگذری

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و دلم ساده نگذری

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و دلم ساده نگذری

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سیاوش قمصری پرت شد حواست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فرامرز اصلانی یار دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید یار فرامرز اصلانی

دانلود آهنگ بهزاد پکس الکی مثلا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ حسین توکلی بگو عاشقمی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بگو عاشقمی

دانلود آهنگ سهراب پاکزاد بیهوش دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ سهراب پاکزاد بیهوش

دانلود موزیک ویدیو جمشید ناچاری دانلود آهنگ تکست آهنگ جدید جمشید ناچاری

دانلود آلبوم بنیامین بهادری بنیامین 94 دانلود آهنگ تکست آلبوم بنیامین 94 بنیامین بهادری

دانلود آهنگ یوسف زمانی بارون پاییزی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ یوسف زمانی بارون پاییزی

دانلود آهنگ شهاب بخارایی دلتنگم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ شهاب بخارایی دلتنگم

دانلود آهنگ سانی عاشق منه دانلود آهنگ دانلود آهنگ