یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

متن آهنگ دلبسته محمدرضا هدایتی,دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی,دانلود اهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی دلبسته,دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته دانلود آهنگ,تکست آهنگ دلبسته محمدرضا هدایتی,دانلود آهنگ دلبسته از محمدرضا هدایتی,دانلود آهنگ جدید دلبسته محمدرضا هدایتی,دانلود موزیک محمدرضا هدایتی دلبسته,پخش آنلاین آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته,آهنگ ایرانی شاد,دانلود ترانه دلبسته محمدرضا هدایتی,دانلود آهنگ,mahammadreza hedayati delbasteh

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام دلبسته از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم :  حسین سالاری مقدم | ترانه سرا : امین بامشاد  « Download New Music By MahammadReza Hedayati Called Del Basteh

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام دلبسته از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم :  حسین سالاری مقدم | ترانه سرا : امین بامشاد  «
Download New Music By MahammadReza Hedayati Called Del Basteh

متن آهنگ دلبسته محمدرضا هدایتی,دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی,دانلود اهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی دلبسته,دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته  دانلود آهنگ,تکست آهنگ دلبسته محمدرضا هدایتی,دانلود آهنگ دلبسته از محمدرضا هدایتی,دانلود آهنگ جدید دلبسته محمدرضا هدایتی,دانلود موزیک محمدرضا هدایتی دلبسته,پخش آنلاین آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته

مگه من عاشقت نبودم اگه باورت نداشتم عاشقونه

اینجوری دل نمی بستم نمی گفتم بی تو خستم از زمونه

نمی خوای بگذری از من از دلی که پای عشقت جون میزاره

نمی خوای اینو بدونی تو رو هیچکسی مثل من دوست نداره

دل من بسته به دل توه فقط عاشقه توه آرزوشه که بمونه

دل تو اما یه جای دیگه توی یه دنیای دیگه حس منو نمیدونی

واسه دلم تو مثه نفسی که تو دنیا هیچکسی مثل تو نمیشه واسم

دوری ازم ولی نه از دلم هر جای دنیا برم فقط به توه حواسم

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام دلبسته

مگه میشه دل بریدن از کسی که واسه ی من همه دنیاست

تو می خوای بگذری از من واسه اونی که نداره به تو احساس

چرا نادیده میگیری حس اینکه دیگه تنها آرزوشی ؛

آرزو اینه یه لحظه تو با احساسی که دارم روبرو شی روبرو شی

دل من بسته به دل توه فقط عاشقه توه آرزوشه که بمونه

دل تو اما یه جای دیگه توی یه دنیای دیگه حس منو نمیدونی

واسه دلم تو مثه نفسی که تو دنیا هیچکسی مثل تو نمیشه واسم

دوری ازم ولی نه از دلم هر جای دنیا برم فقط به توه حواسم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مهدی مقدم چشمای تو دانلود آهنگ دانلود اهنگ مهدی مقدم چشمای من

دانلود آهنگ یاسر بینام به درک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ اددی خواب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا شیری میتونستی نری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا شیری

دانلود آهنگ سیاوش قمصری پرت شد حواست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فرامرز اصلانی یار دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید یار فرامرز اصلانی

دانلود آهنگ بهزاد پکس الکی مثلا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ حسین توکلی بگو عاشقمی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بگو عاشقمی

دانلود آهنگ سهراب پاکزاد بیهوش دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ سهراب پاکزاد بیهوش

دانلود موزیک ویدیو جمشید ناچاری دانلود آهنگ تکست آهنگ جدید جمشید ناچاری