یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ پویا سالکی صدام کردی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویا سالکی صدام کردی

دانلود آهنگ پویا سالکی صدام کردی دانلود آهنگ,دانلود اهنگ پویا سالکی صدام کردی,دانلود آهنگ صدام کردی از پویا سالکی,پخش آنلاین آهنگ پویا سالکی صدام کردی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید صدام کردی پویا سالکی,آهنگ ایرانی شاد,متن آهنگ صدام کردی پویا سالکی,دانلود آهنگ جدید پویا سالکی صدام کردی,دانلود موزیک پویا سالکی صدام کردی,تکست آهنگ صدام کردی پویا سالکی,دانلود آهنگ جدید پویا سالکی,دانلود ترانه صدام کردی پویا سالکی

دانلود آهنگ پویا سالکی صدام کردی دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ پویا سالکی صدام کردی

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام صدام کردی از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : پویا سالکی سروش ملک پور | ترانه سرا : نازنین ذوالقدر « Download New Music By Pouya Saleki Called Sedam Kardi

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام صدام کردی از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : پویا سالکی سروش ملک پور | ترانه سرا : نازنین ذوالقدر «
Download New Music By Pouya Saleki Called Sedam Kardi

دانلود آهنگ پویا سالکی صدام کردی  دانلود آهنگ,دانلود اهنگ پویا سالکی صدام کردی,دانلود آهنگ صدام کردی از پویا سالکی,پخش آنلاین آهنگ پویا سالکی صدام کردی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید صدام کردی پویا سالکی,آهنگ ایرانی شاد,متن آهنگ صدام کردی پویا سالکی,دانلود آهنگ جدید پویا سالکی صدام کردی,دانلود موزیک پویا سالکی صدام کردی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ پویا سالکی صدام کردی

من از آخر دنیا برگشتم

چقد تنهای تنهای برگشتم

همه بی راهه ها رو دوره کردن

با خستگی همینجا برگشتم

دلم گرفته از تموم دنیا

هوای زندگیم چند وقته بارونه

که هر کی قول موندن داده با من

کجا تونست مثل تو پام بمونه

کجا تونست مثل تو پام بمونه

صدات گوشه ی شهر و پر میکرد

صدام کردی جوابتو نگفتم

تا نزدیکای من بودی و همینجاها من همیشه راه دور رفتم

صدات گوشه ی شهر و پر میکرد

صدام کردی جوابتو نگفتم

تا نزدیکای من بودی و همینجاها من همیشه راه دور رفتم

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی صدام کردی

درسته امسالم دوباره دیر کردم

واسه رسیدنم تاخیر کردم

ولی پامو یه جور بند کن همینجا

که از تو بی خود تو برنگردم

که از تو بی خود تو برنگردم

صدات گوشه ی شهر و پر میکرد

صدام کردی جوابتو نگفتم

تا نزدیکای من بودی و همینجاها من همیشه راه دور رفتم

صدات گوشه ی شهر و پر میکرد

صدام کردی جوابتو نگفتم

تا نزدیکای من بودی و همینجاها من همیشه راه دور رفتم

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ اددی حال نداریم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو ابی حبس دانلود آهنگ Ebi Habs

دانلود آهنگ امیر تتلو ممنوع دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش حرصم نده دانلود آهنگ دانلود موزیک سعید آسایش حرصم نده

دانلود آهنگ سعید شهروز جونم به چشات دانلود آهنگ دانلود ترانه جونم به چشات سعید شهروز

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی هیولا دانلود آهنگ دانلود آهنگ هیولا شادمهر

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی مقدم چشمای تو دانلود آهنگ دانلود اهنگ مهدی مقدم چشمای من

دانلود آهنگ یاسر بینام به درک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ اددی خواب دانلود آهنگ دانلود آهنگ