یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سعید آسایش حرصم نده دانلود آهنگ دانلود موزیک سعید آسایش حرصم نده

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش,دانلود آهنگ سعید آسایش حرصم نده دانلود آهنگ,سعید آسایش حرصم نده,دانلود اهنگ Saeed Asayesh حرصم نده,دانلود موزیک سعید آسایش حرصم نده,دانلود آهنگ جدید حرصم نده سعید آسایش,متن آهنگ حرصم نده سعید آسایش,دانلود آهنگ جدید,پخش آنلاین آهنگ سعید آسایش حرصم نده,دانلود آهنگ حرصم نده از سعید آسایش,تکست آهنگ حرصم نده سعید آسایش,دانلود اهنگ سعید آسایش حرصم نده,دانلود آهنگ جدید سعید آسایش حرصم نده,دانلود آهنگ پاپ ایرانی,saeed asayesh hersam nade,دانلود ترانه حرصم نده سعید آسایش,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش حرصم نده دانلود آهنگ دانلود موزیک سعید آسایش حرصم نده

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام حرصم نده از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : احسان احمدی فرشید مهری | ترانه سرا : احسان احمدی « Download New Music By Saeid Asayesh Called Hersam Nade

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام حرصم نده از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : احسان احمدی فرشید مهری | ترانه سرا : احسان احمدی «
Download New Music By Saeid Asayesh Called Hersam Nade

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش,دانلود آهنگ سعید آسایش حرصم نده  دانلود آهنگ,سعید آسایش حرصم نده,دانلود اهنگ Saeed Asayesh حرصم نده,دانلود موزیک سعید آسایش حرصم نده,دانلود آهنگ جدید حرصم نده سعید آسایش,متن آهنگ حرصم نده سعید آسایش,دانلود آهنگ جدید,پخش آنلاین آهنگ سعید آسایش حرصم نده,دانلود آهنگ حرصم نده از سعید آسایش,تکست آهنگ حرصم نده سعید آسایش,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سعید آسایش حرصم نده

تو که میدونی همه دنیامی چرا بازم با این دلِ من تو سردی

چرا این حالم نمیتونه باز یه کاری کنه که باز پیشِ من برگردی

نمی بینی منُ اصلا چند وقتِ حسابش دیگه از دسته دلم در رفته

روزایی که تو دور میشی از من از این فاصله دیگه حوصلم سر رفته

حرصم نده بگو ماله منی حرصم نده بگو عاشقمی

حسودیشون میشه همه به ما وقتی عزیزم تو کنارمی

حرصم نده بگو ماله منی

حرصم نده بگو عاشقمی

حسودیشون میشه همه به ما

وقتی عزیزم تو کنارمی

همه حالمُ از چشمام فهمیدن ولی تو بازم به من میخندی

جلوی چشمات دارم آب میشم تو بازم چشماتُ رویه من میبندی

تو بازم چشماتُ رویه من میبندی

حرصم نده بگو مالِ منی حرصم نده بگو عاشقمی

حسودیشون میشه همه به ما وقتی عزیزم تو کنارمی

حرصم نده بگو مالِ منی

حرصم نده بگو عاشقمی

حسودیشون میشه همه به ما

وقتی عزیزم تو کنارمی

.

.

متن آهنگ حس شیرین سشعید آسایش

 من ازت چیزه زیادی نمیخوام

تو فقط باش بودن تو بسمه

نبض دستم وقتی تو دست توه

با حرارت تنت تند میزنه

با وجودم چشممو می بیندی

روی هر کسی توی این دنیا

با تو امروز منم شیرینه

چی میخواد بشه کنارت فردا چی میخواد بشه کنارت فردا

بگیر دستای منو محکم تر

بزار باورم بشه اینجایی

درد تنها شدن و میدونی

چون یه عمره تو دلم تنهایی

بگیر دستای منو محکم تر

بزار باورم بشه اینجایی

درد تنها شدن و میدونی

چون یه عمره تو دلم تنهایی

دانلود آهنگ سعید آسایش حس شیرین

بوسه هام ارزونیه دستای تو

کاش فقط لایق داستات باشه

چشماتو می بندی روز میمیره

شب نمیشه وقتی چشمات وا بشه

داره قلبم پشت هم میکوبه

اینجوری اسم منو صدا نزن

هر چی احساس تو قلبه توه

یه کم احساس بزار برای من (۲)

بگیر دستای منو محکم تر

بزار باورم بشه اینجایی

درد تنها شدن و میدونی

چون یه عمره تو دلم تنهایی

بگیر دستای منو محکم تر

بزار باورم بشه اینجایی

درد تنها شدن و میدونی

چون یه عمره تو دلم تنهایی

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سعید شهروز جونم به چشات دانلود آهنگ دانلود ترانه جونم به چشات سعید شهروز

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی هیولا دانلود آهنگ دانلود آهنگ هیولا شادمهر

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مهدی مقدم چشمای تو دانلود آهنگ دانلود اهنگ مهدی مقدم چشمای من

دانلود آهنگ یاسر بینام به درک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ اددی خواب دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا شیری میتونستی نری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا شیری

دانلود آهنگ سیاوش قمصری پرت شد حواست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فرامرز اصلانی یار دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید یار فرامرز اصلانی

دانلود آهنگ بهزاد پکس الکی مثلا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس