یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ افشین سیاهپوش این قصه من است دانلود آهنگ دانلود آهنگ افشین سیاهپوش This Is My Story

متن آهنگ This Is My Story افشین سیاهپوش,دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش,پخش آنلاین آهنگ This Is My Story,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ افشین سیاهپوش This Is My Story,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ افشین سیاهپوش این داستان من است,Afshin SiyahPoush This Is My Story,تکست آهنگ This Is My Story افشین سیاهپوش,دانلود آهنگ افشین سیاهپوش این قصه من است دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ افشین سیاهپوش این قصه من است دانلود آهنگ دانلود آهنگ افشین سیاهپوش This Is My Story

دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش به نام This Is My Story از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : ساناز کریمی فرید قهرمانپور  | ترانه سرا : افشین سیاهپوش « Download New Music By Afshin SiyahPoush Called Tish Is My Story

دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش به نام This Is My Story از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : ساناز کریمی فرید قهرمانپور  | ترانه سرا : افشین سیاهپوش «
Download New Music By Afshin SiyahPoush Called Tish Is My Story

متن آهنگ This Is My Story افشین سیاهپوش,دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش,پخش آنلاین آهنگ This Is My Story,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ افشین سیاهپوش This Is My Story,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ افشین سیاهپوش این داستان من است,Afshin SiyahPoush This Is My Story,تکست آهنگ This Is My Story افشین سیاهپوش,دانلود آهنگ افشین سیاهپوش این قصه من است  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ افشین سیاهپوش این قصه من است

 بازم دلم گرفت بازم دلم شکست

بازم خدا نخواست بازم چشماشو بست

انگار غریبه ها پیشش عزیزترن

دنیا عوض شده بد میشی بهتره

هر کس به من رسید زخمی زد و گریت

با فصل تازه رفت اشک منو ندید

این زندگی نشد این حق من که نیست

تنهایی علت عاشق شدن که نیست

دانلود آهنگ افشین سیاهپوش این داستان من است

این قصه منه شکار بی کسی

خون دلم خدا از دست هر کسی

میشد بجای دل با دنیا لج کن

دست رفاقتو با خنده رد کنم

میشد واسه ی دلم خواهش کنم نری

امروز و صبر کنی فرداش مسافری

 بازم دلم گرفت بازم دلم شکست

بازم خدا نخواست بازم چشماشو بست

انگار غریبه ها پیشش عزیزترن

دنیا عوض شده بد میشی بهتره

هر کس به من رسید زخمی زد و گریت

با فصل تازه رفت اشک منو ندید

این زندگی نشد این حق من که نیست

تنهایی علت عاشق شدن که نیست

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ ساسی مانکن دروغ محض دانلود آهنگ دانلود اهنگ ساسی مانکن دروغ محض

دانلود آهنگ حبیب بنام دنیا دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ احسان غیبی توپ و تور دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی پیشتاز شر مرسان دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز

دانلود آهنگ حسین حسین زاده عکسای بی جون دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ علی اصحابی مهمانی خدا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی اصحابی

دانلودآهنگ مرتضی پاشایی یادم باشی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نوید یحیایی ماه عاشقی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی ماه عاشقی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی حس تو دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بغض دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بغض احسان خواجه امیری