یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ شهاب مقدم یه نفر هست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

تکست آهنگ یه نفر هست از شهاب مقدم,متن آهنگ یه نفر هست شهاب مقدم,دانلود آهنگ,shahab moghadam ye nafar hast,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ شهاب مقدم یه نفر هست دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید یه نفر هست شهاب مقدم,دانلود آهنگ یه نفر هست از شهاب مقدم,دانلود اهنگ شهاب مقدم یه نفر هست,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید شهاب مقدم یه نفر هست,دانلود آهنگ جدید شهاب مقدم

دانلود آهنگ شهاب مقدم یه نفر هست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید شهاب مقدم به نام یه نفر هست از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : شهاب مقدم رامیار شیخ لاری| ترانه سرا : یهزاد پکس « Download New Music By Shahab Moghadam Called Ye Nafar Hast

دانلود آهنگ جدید شهاب مقدم به نام یه نفر هست از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : شهاب مقدم رامیار شیخ لاری| ترانه سرا : یهزاد پکس «
Download New Music By Shahab Moghadam Called Ye Nafar Hast

تکست آهنگ یه نفر هست از شهاب مقدم,متن آهنگ یه نفر هست شهاب مقدم,دانلود آهنگ,shahab moghadam ye nafar hast,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ شهاب مقدم یه نفر هست  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید یه نفر هست شهاب مقدم,دانلود آهنگ یه نفر هست از شهاب مقدم,دانلود اهنگ شهاب مقدم یه نفر هست,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید شهاب مقدم یه نفر هست,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ شهاب مقدم یه نفر هست

 دارم از نفس می افتم میدونم آخر راهه

تو چشات دروغ نمیگن نگو حرفام اشتباهه

یه نفر هست توی چشمات که با احساس منم درگیره

یه نفر هست توی چشمات که اسیر تو و این تقدیره

من به تو مشکوکم لحظه هام میمیرن وقتی که می فهمن دستاتو میگیرن

من به تو مشکوکم چشمامو می بندم بغض بی آغوشم با خودم میجنگم

دانلود آهنگ جدید شهاب مقدم به نام یه نفر هست

تو رو میکشم تو قلبم اما باز خیالی نیست

تنهایی میرم تا آخر به تو ام نیازی نیست

نبض این ثانیه ها نبود تو رقم زده

یه نفر هست تو دلت بین ما رو بهم زده

من به تو مشکوکم لحظه هام.میمیره وقتی که می فهمم دستاتو میگیره

من به تو مشکوکم چشمامو می بندم بغض بی آغوشم با خودم میجنگم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ سیاوش قمصری دوست دارم دانلود آهنگ تکست آهنگ دوست دارم از سیاوش قمصری

دانلود آهنگ حمید آداب بر نمیگرده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فتاح فتحی دلم طاقت نداره دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر یگانه خوشبختی نزدیکه دانلود آهنگ تکست آهنگ خوشبختی نزدیکه از امیر یگانه

دانلود آهنگ فردین سعادت دستاتو میگیرم دانلود آهنگ تکست آهنگ دستاتو میگیرم از فردین سعادت

دانلود آهنگ پازل باند چشم چشم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ معین طیبی دارم برمیگردم دانلود آهنگ تکست آهنگ دارم برمیگردم از معین طیبی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار کاشکی دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ رضا دخت بی تو میمیرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی تو از من سیری دانلود آهنگ دانلود آهنگ