یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ فتاح فتحی دلم طاقت نداره دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ جدید,Fattah Fathi Delam Taghat Nadareh,دانلود آهنگ جدید دلم طاقت نداره فتاح فتحی,دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی,کد پخش آنلاین آهنگ فتاح فتحی به نام دلم طاقت نداره,دانلود آهنگ دلم طاقت نداره از فتاح فتحی,تکست آهنگ دلم طاقت نداره از فتاح فتحی,متن آهنگ دلم طاقت نداره فتاح فتحی,دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی دلم طاقت نداره,دانلود اهنگ فتاح فتحی دلم طاقت نداره,دانلود آهنگ فتاح فتحی دلم طاقت نداره دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فتاح فتحی دلم طاقت نداره دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی به نام دلم طاقت نداره از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : فتاح فتحی | ترانه سرا : بهنام بیکی مقدم « Download New Music By Fattah Fathi Called Delam Tagat Nadareh

دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی به نام دلم طاقت نداره از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : فتاح فتحی | ترانه سرا : بهنام بیکی مقدم «
Download New Music By Fattah Fathi Called Delam Tagat Nadareh

دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی مادر,دانلود آهنگ جدید,Fattah Fathi Delam Taghat Nadareh,دانلود آهنگ جدید دلم طاقت نداره فتاح فتحی,دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی,کد پخش آنلاین آهنگ فتاح فتحی به نام دلم طاقت نداره,دانلود آهنگ دلم طاقت نداره از فتاح فتحی,تکست آهنگ دلم طاقت نداره از فتاح فتحی,متن آهنگ دلم طاقت نداره فتاح فتحی,دانلود آهنگ جدید فتاح فتحی دلم طاقت نداره,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ فتاح فتحی دلم طاقت نداره

ببین حال و روزمو چقد گریه داره

نمیتونه هیچی به یادت بیاره

من و این دلی که واست بیقراره

یا چشمای خیسی که چشم انتظاره

دلم بیشتر از این که طاقت نداره

به این حال و روزم که عادت نداره

بخوادم نمیشه به یادم نیاره

تو نیستی محاله که بارون نباره

کجایی ببینی چقد بیقرارم

هنوزم بجز تو کسی رو دوست ندارم

نمیخوام هر شب پر از اضطرابم

بگو شب بخیر تا بتونم بخوابم

دانلود آهنگ فتاح فتحی دلم طاقت نداره

ببین خونه بی تو چقد سوت و کوره

یکی بود که نیست و یکی هست که دوره

یکی که بجز اون کسی رو ندارم

نمیدونه شاید دارم کم میارم

دلم بیشتر از این که طاقت نداره

به این حال و روزم که عادت نداره

بخوادم نمیشه به یادم نیاره

تو نیستی محاله که بارون نباره

کجایی ببینی چقد بیقرارم

هنوزم بجز تو کسی رو دوست ندارم

نمیخوام همش شب پر از اضطرابم

بگو شب بخیر تا بتونم بخوابم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امیر یگانه خوشبختی نزدیکه دانلود آهنگ تکست آهنگ خوشبختی نزدیکه از امیر یگانه

دانلود آهنگ فردین سعادت دستاتو میگیرم دانلود آهنگ تکست آهنگ دستاتو میگیرم از فردین سعادت

دانلود آهنگ پازل باند چشم چشم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ معین طیبی دارم برمیگردم دانلود آهنگ تکست آهنگ دارم برمیگردم از معین طیبی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار کاشکی دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ رضا دخت بی تو میمیرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی تو از من سیری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نوید راستی مطمن باش دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ جدید امو باند شک دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید emo band

دانلود آهنگ افشین سیاهپوش این قصه من است دانلود آهنگ دانلود آهنگ افشین سیاهپوش This Is My Story