یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ پازل باند چشم چشم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

Puzzle Band Cheshm Cheshm,تکست آهنگ چشم چشم از پازل باند,متن آهنگ چشم چشم پازل باند,کد پخش آنلاین آهنگ پازل باند به نام چشم چشم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید چشم چشم پازل باند,دانلود آهنگ چشم چشم از پازل باند,دانلود آهنگ پازل باند چشم چشم دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید پازل باند چشم چشم,دانلود آهنگ جدید پازل باند,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود اهنگ پازل باند چشم چشم

دانلود آهنگ پازل باند چشم چشم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام چشم چشم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : پازل باند | ترانه سرا : مهرزاد امیر خانی « Download New Music By Puzzle Band Called Cheshm Cheshm

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام چشم چشم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : پازل باند | ترانه سرا : مهرزاد امیر خانی «
Download New Music By Puzzle Band Called Cheshm Cheshm

Puzzle Band Cheshm Cheshm,تکست آهنگ چشم چشم از پازل باند,متن آهنگ چشم چشم پازل باند,کد پخش آنلاین آهنگ پازل باند به نام چشم چشم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید چشم چشم پازل باند,دانلود آهنگ چشم چشم از پازل باند,دانلود آهنگ پازل باند چشم چشم  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید پازل باند چشم چشم,دانلود آهنگ جدید پازل باند,دانلود آهنگ جدید,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ پازل باند چشم چشم

عشق اومده که با قلبم بازیشو شروع کنه

عشق اومده که دوباره من و زیر و رو کنه

چشماشو و دیدم اینقد بده حال و روزم

هوش و هواس ندارم دیوونم هنوزم

وای حوصله داره دل من دوباره

حالش خرابه راهیم نداره

این گوشه کنارا یه جا توی دنیا

جا موند دوباره دل ساده ی ما

چش چش یه لبخند که قشنگه هرچند

با من غریبست ولی قلبم و کند

چش چش یه دریا دوتا چشم زیبا

یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

حسش زیاده دل تنگ ساده

دنبال عشقه با پای پیاده

باور ندارم که دوباره دارم

راحت این عشق و تو دلم میارم

چش چش یه لبخند که قشنگه هرچند

دانلود آهنگ جدید پازل باند چشم چشم

با من غریبست ولی قلبم و کند

چش چش یه دریا دوتا چشم زیبا

یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

دوست داره قلب بیچاره درگیره  عشق تورو داره

چش چش یه لبخند که قشنگه هرچند

با من غریبست ولی قلبم و کند

چش چش یه دریا دوتا چشم زیبا

یعنی چی میشه نمیدونم خدایا

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ معین طیبی دارم برمیگردم دانلود آهنگ تکست آهنگ دارم برمیگردم از معین طیبی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار کاشکی دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ رضا دخت بی تو میمیرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی تو از من سیری دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نوید راستی مطمن باش دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ جدید امو باند شک دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید emo band

دانلود آهنگ افشین سیاهپوش این قصه من است دانلود آهنگ دانلود آهنگ افشین سیاهپوش This Is My Story

دانلود آهنگ ساسی مانکن دروغ محض دانلود آهنگ دانلود اهنگ ساسی مانکن دروغ محض

دانلود آهنگ حبیب بنام دنیا دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ احسان غیبی توپ و تور دانلود آهنگ دانلود آهنگ