یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ جدید امو باند شک دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید emo band

دانلود آهنگ شک Emo Band,دانلود آهنگ جدید امو باند,دانلود آهنگ جدید Emo Band شک,دانلود آهنگ جدید امو باند شک,دانلود آهنگ جدید امو باند شک دانلود آهنگ,تکست آهنگ شک از امو باند,دانلود اهنگ امو باند شک,کد پخش آنلاین آهنگ امو باند به نام شک,آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید شک امو باند,دانلود آهنگ جدید emo band,emo band shak,دانلود آهنگ شک از امو باند,متن آهنگ شک امو باند

دانلود آهنگ جدید امو باند شک دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید emo band

دانلود آهنگ جدید EMO Band به نام شک از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : رضا پناهی | ترانه سرا : باران بهرامی « Download New Music By Emo Band Called Shak

دانلود آهنگ جدید EMO Band به نام شک از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : رضا پناهی | ترانه سرا : باران بهرامی «
Download New Music By Emo Band Called Shak

دانلود آهنگ شک Emo Band,دانلود آهنگ جدید امو باند,دانلود آهنگ جدید Emo Band شک,دانلود آهنگ جدید امو باند شک,دانلود آهنگ جدید امو باند شک  دانلود آهنگ,تکست آهنگ شک از امو باند,دانلود اهنگ امو باند شک,کد پخش آنلاین آهنگ امو باند به نام شک,آهنگ ایرانی برای ماشین,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ جدید امو باند شک

بجای اینکه آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی

نمی تونی از من بگذری نه با من دنبال آرامشی

می بینی چشمای خیسمو ولی حواست نیست به حال من

تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیال من

واضح تر از اون چیزی که فکر میکنی تصویرتو تو ذهنم حک میکنم

وقتی می بینم همش تو خودتی به بودنم کنارت شک میکنم

شک می کنم حتی به حس بینمون اما بازم میام و پیشت میشینم

وقتی ازم حستو پنهون میکنی خودمو دور از دنیای تو می بینم

بجای اینکه آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی

نمی تونی از من بگذری نه با من دنبال آرامشی

می بینی چشمای خیسمو ولی حواست نیست به حال من

تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیال من

بجای اینکه آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی

نمی تونی از من بگذری نه با من دنبال آرامشی

می بینی چشمای خیسمو ولی حواست نیست به حال من

تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیال من

دانلود آهنگ جدید امو باند بنام شک

از تو واسم مونده یه دنیا فاصله

تنها می مونی میگی نداری حوصله

واسه تو آسون اما واسه من مشکل

با خودمو و فکر تو کلانجار میرم

با این شرایط نمیشه آروم بگیرم

خودت میدونی واسه چی از تو دلگیرم

بجای اینکه آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی

نمی تونی از من بگذری نه با من دنبال آرامشی

می بینی چشمای خیسمو ولی حواست نیست به حال من

تو فراموشم کردی. ولی نمیره فکرت از خیال من

بجای اینکه آرومم کنی دلمو به آتیش میکشی

نمی تونی از من بگذری نه با من دنبال آرامشی

می بینی چشمای خیسمو ولی حواست نیست به حال من

تو فراموشم کردی ولی نمیره فکرت از خیال من

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ افشین سیاهپوش این قصه من است دانلود آهنگ دانلود آهنگ افشین سیاهپوش This Is My Story

دانلود آهنگ ساسی مانکن دروغ محض دانلود آهنگ دانلود اهنگ ساسی مانکن دروغ محض

دانلود آهنگ حبیب بنام دنیا دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ ایرانی

دانلود آهنگ احسان غیبی توپ و تور دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی پیشتاز شر مرسان دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز

دانلود آهنگ حسین حسین زاده عکسای بی جون دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ علی اصحابی مهمانی خدا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی اصحابی

دانلودآهنگ مرتضی پاشایی یادم باشی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ نوید یحیایی ماه عاشقی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی ماه عاشقی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی حس تو دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد