یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی رهام بنام نقاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی رهام

کد پیشواز آهنگ های علی رهام,download new music,دانلود آهنگ جدید علی رهام نقاب,دانلود اهنگ علی رهام نقاب,دانلود آهنگ علی رهام بنام نقاب دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,کد پخش آنلاین آهنگ علی رهام به نام نقاب,ali raham neghab,دانلود آهنگ نقاب از علی رهام,علی رهام نقاب,تکست آهنگ نقاب از علی رهام,دانلود آهنگ جدید نقاب علی رهام,متن آهنگ نقاب علی رهام,آهنگ ایرانی قدیمی دانلود,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید علی رهام

دانلود آهنگ علی رهام بنام نقاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی رهام

دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام نقاب از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : حمید یاری | ترانه سرا : حامد جعفری جم « Download New Music By Ali Raham Called Neghab

دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام نقاب از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : حمید یاری | ترانه سرا : حامد جعفری جم «
Download New Music By Ali Raham Called Neghab

کد پیشواز آهنگ های علی رهام,download new music,دانلود آهنگ جدید علی رهام نقاب,دانلود اهنگ علی رهام نقاب,دانلود آهنگ علی رهام بنام نقاب  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,کد پخش آنلاین آهنگ علی رهام به نام نقاب,ali raham neghab,دانلود آهنگ نقاب از علی رهام,علی رهام نقاب,تکست آهنگ نقاب از علی رهام,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ علی رهام بنام نقاب

هر چی بهت بگم بمون عین خیالتم نیست

اگه بری دق میکنم آخه دست خودم نیست

فکر و خیال رفتنت بد جور منو میده عذاب

حالا که از یادت میرم رو عکسمم بکش نقاب بکش نقاب بکش نقاب

دانلود آهنگ جدید علی رهام به نام نقاب

بسمه آخه خدایا این ججور عذابیه

من تقاص چییو میدم اگه این تلافیه

آخ این رسمش نبود اینجوری تنها بمونم

رسیدم آخر خط هر چی کشیدم کافیه

دست خودم نیست اگه من بدجوری عاشقت شدم

نفرین به قلب تو لعنت به این دل من

واسه بدست آوردنت به آخر خط زسیدم

چشماتو رو بمن نبند دنیا از دستت میدم

   ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امین کاظمی یکی بود دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی لهراسبی تب گریه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی

دانلود آهنگ ارشام بنام ایران من دانلود آهنگ دانلود اهنگ ارشام ایران من

دانلود آهنگ پویا سالکی بوی بارون دانلود آهنگ دانلود اهنگ پویا سالکی بوی بارون

دانلود آهنگ محسن چاوشی بید بی مجنون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید شهروز یه حال خوب دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ رضا رحمتی دستای تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین آذری تولد دانلود آهنگ تکست آهنگ تولد از افشین آذری

دانلود آهنگ مهدی افشار انرژی دانلود آهنگ تکست آهنگ انرژی از مهدی افشار

دانلود آهنگ یوسف زمانی گمشده دانلود آهنگ تکست آهنگ گمشده از یوسف زمانی