یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ ارشام بنام ایران من دانلود آهنگ دانلود اهنگ ارشام ایران من

متن آهنگ ایران من ارشام,دانلود آهنگ جدید ارشام ایران من,دانلود آهنگ جدید ایران من ارشام,کد پیشواز آهنگ های ارشام,دانلود آهنگ ارشام بنام ایران من دانلود آهنگ,Arsham Irane man,ارشام ایران من,کد پخش آنلاین آهنگ ارشام به نام ایران من,دانلود آهنگ جدید,download new music,دانلود آهنگ جدید ارشام,تکست آهنگ ایران من از ارشام,دانلود اهنگ ارشام ایران من,دانلود آهنگ ایران من از ارشام,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پاپ شاد

دانلود آهنگ ارشام بنام ایران من دانلود آهنگ دانلود اهنگ ارشام ایران من

دانلود آهنگ جدید ارشام به نام ایران من از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : سینا گلزار | ترانه سرا : ارشام « Download New Music By Ali Lohrasebi Called Tabe Gerye

دانلود آهنگ جدید ارشام به نام ایران من از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : سینا گلزار | ترانه سرا : ارشام «
Download New Music By Ali Lohrasebi Called Tabe Gerye

متن آهنگ ایران من ارشام,دانلود آهنگ جدید ارشام ایران من,دانلود آهنگ جدید ایران من ارشام,کد پیشواز آهنگ های ارشام,دانلود آهنگ ارشام بنام ایران من  دانلود آهنگ,Arsham Irane man,ارشام ایران من,کد پخش آنلاین آهنگ ارشام به نام ایران من,دانلود آهنگ جدید,download new music,دانلود آهنگ جدید ارشام,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ ارشام بنام ایران من

ایران من ایران من ای هستی و ای جان من، من بی تو فردایی ندارم

فرزند دل پاکت منم فربونیه خاکت منم بی تو دگر نایی ندارم

هر صدای قلب من، زمزمه ایرانه ،دل سرگشته من بی تو شده دیوانه

هر صدای قلب من ،زمزمه ایرانه ،دل سرگشته من بی تو شده دیوانه

یه قلب لرزون دو چشم گریون توی غربت میمونه ، قصه ی تلخ جدایی رو دیگه دل میدونه

بی تو سر و پایم غمه،هر لحظه ام یه ماتمه، دوریت منو دیونه کرده

خدا گواهه میدونه بی تو دنیای زندونه،این زندگی خاموش و سرده

ای سرزمین عاشقا ای خاک خوب مهربان من از دیار عاشقونم

سر خورده از غربت میام با یه دنیا حسرت میام تا بعد از این قدرت بدونم

ایران من ایران من ای هستی و ای جان من، من بی تو فردایی ندارم

فرزند دل پاکت منم فربونیه خاکت منم بی تو دگر نایی ندارم

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ پویا سالکی بوی بارون دانلود آهنگ دانلود اهنگ پویا سالکی بوی بارون

دانلود آهنگ محسن چاوشی بید بی مجنون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید شهروز یه حال خوب دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ رضا رحمتی دستای تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ افشین آذری تولد دانلود آهنگ تکست آهنگ تولد از افشین آذری

دانلود آهنگ مهدی افشار انرژی دانلود آهنگ تکست آهنگ انرژی از مهدی افشار

دانلود آهنگ یوسف زمانی گمشده دانلود آهنگ تکست آهنگ گمشده از یوسف زمانی

دانلود آهنگ عماد بنام ممنونم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی جانیپور بارون دانلود آهنگ دانلود اهنگ علی جانیپور بارون

دانلود آهنگ شهاب مقدم یه نفر هست دانلود آهنگ دانلود آهنگ