یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ یوسف زمانی گمشده دانلود آهنگ تکست آهنگ گمشده از یوسف زمانی

دانلود آهنگ جدید گمشده یوسف زمانی,دانلود آهنگ,تکست آهنگ گمشده از یوسف زمانی,دانلود آهنگ یوسف زمانی گمشده دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی قدیمی,متن آهنگ گمشده یوسف زمانی,دانلود آهنگ گمشده از یوسف زمانی,دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی گمشده,کد پخش آنلاین آهنگ یوسف زمانی به نام گمشده,Yousef Zamani Gomshodeh,دانلود اهنگ یوسف زمانی گمشده,دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی,کد پیشواز آهنگ های یوسف زمانی

دانلود آهنگ یوسف زمانی گمشده دانلود آهنگ تکست آهنگ گمشده از یوسف زمانی

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام گمشده از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : یوسف زمانی ناصر عباسی | ترانه سرا : یوسف زمانی « Download New Music By Yousef Zamani Called Gomshodeh

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام گمشده از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : یوسف زمانی ناصر عباسی | ترانه سرا : یوسف زمانی «
Download New Music By Yousef Zamani Called Gomshodeh

دانلود آهنگ جدید گمشده یوسف زمانی,دانلود آهنگ,تکست آهنگ گمشده از یوسف زمانی,دانلود آهنگ یوسف زمانی گمشده  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,آهنگ ایرانی قدیمی,متن آهنگ گمشده یوسف زمانی,دانلود آهنگ گمشده از یوسف زمانی,دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی گمشده,کد پخش آنلاین آهنگ یوسف زمانی به نام گمشده,Yousef Zamani Gomshodeh,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ یوسف زمانی گمشده

منو شب و تنهایی و غم یه عمره رفیقیم

عادتمونه تو دلتنگی دست همو میگیریم

من یه گمشده ی تنها دنیای بی اونو نمیخوام

بخدا نمیخوام

منمو حسرت اون شب و خیابون

صدای بارون این دل داغون

من و این دل دیوونه پی نشونه

کجای دنیاست خدا میدونه

خدا میدونه

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام گمشده

نگاهم به یادگاریش که تو گردنم هست

خودش برام بست دیوونه کنندست

که خاطرهاش باش خودش نباشه

رو زخم کهنم از درد دوریش نمک بپاشه

تصویر این روزای من مثل یه بغض شکستنه

به سمت قله ی سقوط بار سفر رو بستنه

اونکه نیست دلم بهونه گیر شده

اون میدونه واسه برگشت دیر شده

منمو حسرت اون شب و خیابون

صدای بارون این دل داغون

من و این دل دیوونه پی نشونه

کجای دنیاست.خدا میدونه

خدا میدونه

نگاهم به یادگاریش که تو گردنم هست

خودش برامبست دیوونه کنندست

که خاطرهاش باش خودش نباشه

رو زخم کهنم از درد دوریش نمک بپاشه

 

 

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ عماد بنام ممنونم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی جانیپور بارون دانلود آهنگ دانلود اهنگ علی جانیپور بارون

دانلود آهنگ شهاب مقدم یه نفر هست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سیاوش قمصری دوست دارم دانلود آهنگ تکست آهنگ دوست دارم از سیاوش قمصری

دانلود آهنگ حمید آداب بر نمیگرده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فتاح فتحی دلم طاقت نداره دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر یگانه خوشبختی نزدیکه دانلود آهنگ تکست آهنگ خوشبختی نزدیکه از امیر یگانه

دانلود آهنگ فردین سعادت دستاتو میگیرم دانلود آهنگ تکست آهنگ دستاتو میگیرم از فردین سعادت

دانلود آهنگ پازل باند چشم چشم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ معین طیبی دارم برمیگردم دانلود آهنگ تکست آهنگ دارم برمیگردم از معین طیبی