یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علی جانیپور بارون دانلود آهنگ دانلود اهنگ علی جانیپور بارون

کد پخش آنلاین آهنگ علی جانیپور به نام بارون,دانلود آهنگ بارون از علی جانیپور,Ali Janipour Baroon,دانلود آهنگ جدید علی جانیپور,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ علی جانیپور بارون,دانلود آهنگ جدید بارون علی جانیپور,دانلود آهنگ جدید علی جانیپور بارون,تکست آهنگ بارون از علی جانیپور,آهنگ ایرانی شاد,متن آهنگ بارون علی جانیپور,دانلود آهنگ علی جانیپور بارون دانلود آهنگ,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی جانیپور بارون دانلود آهنگ دانلود اهنگ علی جانیپور بارون

دانلود آهنگ جدید علی جانیپور به نام بارون از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : ایمان تیموریان | ترانه سرا : علی جانیپور « Download New Music By Ali JaniPour Called Barron

دانلود آهنگ جدید علی جانیپور به نام بارون از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : ایمان تیموریان | ترانه سرا : علی جانیپور «
Download New Music By Ali JaniPour Called Barron

کد پخش آنلاین آهنگ علی جانیپور به نام بارون,دانلود آهنگ بارون از علی جانیپور,Ali Janipour Baroon,دانلود آهنگ جدید علی جانیپور,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ علی جانیپور بارون,دانلود آهنگ جدید بارون علی جانیپور,دانلود آهنگ جدید علی جانیپور بارون,تکست آهنگ بارون از علی جانیپور,آهنگ ایرانی شاد,متن آهنگ بارون علی جانیپور,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ علی جانیپور بارون

فقط یه لحظه چشاتو وا کن ببین کی حالا پیش توه

دوباره میشم اونیکه میخوای میدونم اینبار حق با توه

یه فرصت نو دوباره میخوام منو توی قلبت جا کنی

آره نبودم واسه تو لایق توقع دارم خوب تا کنی

 بارون نمیاد اما من چشام خیس خیسه

دستام داره تمومه خاطراتو مینویسه

گرفته حالم تو نیستی بازم تموم نقشه هام نقش بر آبه

 بارون نمیاد اما من چشام خیس خیسه

دستام داره تمومه خاطراتو مینویسه

گرفته حالم نیستی تو بازم تموم نقشه هام نقش بر آبه

دانلود آهنگ جدید علی جانیپور بنام بارون

کنار تو چه آرومم کنارم باش تنهام نزار

بگو دوسم داری تا بدونم بگو فقط واسه یبار

یه فرصت نو دوباره میخوام منو توی قلبت جا کنی

آره نبودم واسه تو لایق توقع دارم خوب تا کنی

 بارون نمیاد اما من چشام خیس خیسه

دستام داره تمومه خاطراتو مینویسه

گرفته حالم تو نیستی بازم تموم نقشه هام نقش بر آبه

 بارون نمیاد اما من چشام خیس خیسه

دستام داره تمومه خاطراتو مینویسه

گرفته حالم نیستی تو بازم تموم نقشه هام نقش بر آبه

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ شهاب مقدم یه نفر هست دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سیاوش قمصری دوست دارم دانلود آهنگ تکست آهنگ دوست دارم از سیاوش قمصری

دانلود آهنگ حمید آداب بر نمیگرده دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ فتاح فتحی دلم طاقت نداره دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ امیر یگانه خوشبختی نزدیکه دانلود آهنگ تکست آهنگ خوشبختی نزدیکه از امیر یگانه

دانلود آهنگ فردین سعادت دستاتو میگیرم دانلود آهنگ تکست آهنگ دستاتو میگیرم از فردین سعادت

دانلود آهنگ پازل باند چشم چشم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ معین طیبی دارم برمیگردم دانلود آهنگ تکست آهنگ دارم برمیگردم از معین طیبی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار کاشکی دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ رضا دخت بی تو میمیرم دانلود آهنگ دانلود آهنگ