یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سجاد لطفی حریم دانلود آهنگ تکست آهنگ حریم از سجاد لطفی

دانلود آهنگ جدید سجاد لطفی حریم,download new music,سجاد لطفی حریم,کد پخش آنلاین آهنگ سجاد لطفی به نام حریم,دانلود آهنگ سجاد لطفی حریم دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود آهنگ حریم از سجاد لطفی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید امپراطور سجاد لطفی,تکست آهنگ حریم از سجاد لطفی,کد پیشواز آهنگ های سجاد لطفی,متن آهنگ حریم سجاد لطفی,دانلود آهنگ جدید سجاد لطفی,music sahhad lotfi harim,دانلود اهنگ سجاد لطفی حریم,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سجاد لطفی حریم دانلود آهنگ تکست آهنگ حریم از سجاد لطفی

دانلود آهنگ جدید سجاد لطفی به نام حریم (امپراطور) از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : محسن یگانه و علی عبدالمالکی حسن رنجکش | ترانه سرا : سجاد لطفی « Download New Music BySajjad Lotfi Called Harim

دانلود آهنگ جدید سجاد لطفی به نام حریم (امپراطور) از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : محسن یگانه و علی عبدالمالکی حسن رنجکش | ترانه سرا : سجاد لطفی «
Download New Music BySajjad Lotfi Called Harim

به یاد مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید سجاد لطفی حریم,download new music,سجاد لطفی حریم,کد پخش آنلاین آهنگ سجاد لطفی به نام حریم,دانلود آهنگ سجاد لطفی حریم  دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود آهنگ حریم از سجاد لطفی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید امپراطور سجاد لطفی,تکست آهنگ حریم از سجاد لطفی,کد پیشواز آهنگ های سجاد لطفی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سجاد لطفی حریم

 یه بغض لعنتی نشسته رو صدام نمیزاره از فکرت درام

نگاهم به در دل دربدر چطور با نبودت کنار بیام

سکوت مبهمت تو اوج گریه هام شده همدم تنهاییام

یه حسی دارم از تو تمومه زندگیمه چطور با نبودت کنار بیام

تو قلبت مال من نبود نشد، بمونی پای عهدمون

برای من چه سخته باورش اونیکه عاشقم بود آخرش نموند

تو قلبت مال من نبود نشد، بمونی پای عهدمون

برای من چه سخته باورش اونیکه عاشقم بود آخرش نموند

دانلود آهنگ سجاد لطفی حریم

بدون که عشق تو نشسته تو دلم

نمیشه من از تو ساده بگذرم

تو میری و نمیشه بگذرم ازت

تو میدونی که من تو رو میخوام فقط

یه بغض عاشقونه تو صدامه

چه حس خوبی توی لحظه هامه

دلم هنوز بهونتو میگیره

شبای سرد خونه بی تو دلگیرن

تو قلبت مال من نبود نشد، بمونی پای عهدمون

برای من چه سخته باورش اونیکه عاشقم بود آخرش نمون

تو قلبت مال من نبود نشد، بمونی پای عهدمون

برای من چه سخته باورش اونیکه عاشقم بود آخرش نموند

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری آروم آروم دانلود آهنگ تکست آهنگ آروم آروم از احمدرضا شهریاری

دانلود آهنگ نامی بنام برمودا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا محمدی بنام فاصله دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا محمدی

دانلود آهنگ علی رهام بنام نقاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی رهام

دانلود آهنگ امین کاظمی یکی بود دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی لهراسبی تب گریه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی

دانلود آهنگ ارشام بنام ایران من دانلود آهنگ دانلود اهنگ ارشام ایران من

دانلود آهنگ پویا سالکی بوی بارون دانلود آهنگ دانلود اهنگ پویا سالکی بوی بارون

دانلود آهنگ محسن چاوشی بید بی مجنون دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید شهروز یه حال خوب دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد