یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مهدی شکوهی دورت میگردم دانلود آهنگ دانلود آهنگ دورت میگردم مهدی شکوهی

پخش آنلاین آهنگ دورت میگردم مهدی شکوهی,دانلود آهنگ دورت میگردم,مهدی شکوهی,دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی دورت میگردم,دانلود آهنگ پاپ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ مهدی شکوهی دورت میگردم,دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی,دانلود آهنگ,Mehdi Shokooho Dret Mighardam,دانلود آهنگ دورت میگردم مهدی شکوهی,دانلود آهنگ جدید دورت میگردم مهدی شکوهی,شعر آهنگ مهدی شکوهی دورت میگردم,متن آهنگ دورت میگردم مهدی شکوهی,دانلود آهنگ مهدی شکوهی دورت میگردم دانلود آهنگ,تکست آهنگ دورت میگردم مهدی شکوهی

دانلود آهنگ مهدی شکوهی دورت میگردم دانلود آهنگ دانلود آهنگ دورت میگردم مهدی شکوهی

دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام دورت می گردم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : آرش AP سعید انصار | ترانه سرا : آرش AP « Download New Music By Mehdi Shokoohi Called Doret Mighardam

دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام دورت می گردم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : آرش AP سعید انصار | ترانه سرا : آرش AP «
Download New Music By Mehdi Shokoohi Called Doret Mighardam

پخش آنلاین آهنگ دورت میگردم مهدی شکوهی,دانلود آهنگ دورت میگردم,مهدی شکوهی,دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی دورت میگردم,دانلود آهنگ پاپ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ مهدی شکوهی دورت میگردم,دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی,دانلود آهنگ,Mehdi Shokooho Dret Mighardam,دانلود آهنگ دورت میگردم مهدی شکوهی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مهدی شکوهی دورت میگردم

دلم میخواد دوباره دستام دستاتو بگیره

بیا این بار ببین من شدم واسه تو یه آدم دیگه

هواست اینجا نبود من چشامو روی همه دنیا می بندم

می تونی بپرسی از عکسات چجوری با گریه میخندم

دورت میگردم دستام بی تو سردن

چشمام پر از اشکن این سکوتو بشکن

برگرد دوباره دلم بیقراره

بی تو این دیونه دووم نمیاره

دورت میگردم دستام بی تو سردن

چشمام پر از اشکن این سکوتو بشکن

برگرد دوباره دلم بیقراره

بی تو این دیونه دووم نمیاره

دانلود آهنگ مهدی شکوهی دورت میگردم

من از دوریت دلشوره میگیرم

با عطرت دوباره جون میگیرم

توی قلبم تو رو دارم چه خوشحالم تویی یارم

دورت میگردم دستام بی تو سردن

چشمام پر از اشکن این سکوتو بشکن

برگرد دوباره دلم بیقراره

بی تو این دیونه دووم نمیاره

دورت میگردم دستام بی تو سردن

چشمام پر از.اشکن این سکوتو بشکن

برگرد دوباره دلم بیقراره

بی تو این دیونه دووم نمیاره

دورت میگردم دستام بی تو سردن

چشمام پر از اشکن این سکوتو بشکن

برگرد دوباره دلم بیقراره

بی تو این دیونه دووم نمیاره

دورت میگردم دستام بی تو سردن

چشمام پر از اشکن این سکوتو بشکن

برگرد دوباره دلم بیقراره

بی تو این دیونه دووم نمیاره

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آلبوم مهران فهیمی ایده آل دانلود آهنگ اکست آلبوم ایده آل مهران فهیمی

دانلود آهنگ حسین توکلی بنام حساس دانلود آهنگ دانلود آهنگ حساس حسین توکلی

دانلود آهنگ میلاد باران مزاحمت نمیشم دانلود آهنگ آهنگ ایرانی شاد

دانلود آهنگ محسن چاوشی جنون دانلود آهنگ محسن چاوشی

دانلود آلبوم آرین یاری جیرینگ جیرینگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ های عروسی

دانلود آهنگ حجت درولی مهدی بیا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حجت درولی

دانلود آهنگ حسن شماعی زاده بنفشه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بنفشه حسن شماعی زاده

دانلود آهنگ احمد سعیدی هنوزم عاشقم دانلود آهنگ احمد سعید هنوزم عاشقم

دانلود آهنگ یاسر محمودی حالت چطوره عشقم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حالت چطوره عشقم

دانلود آهنگ مجید اخشابی ماه دل آرا دانلود آهنگ دانلود آهنگ