یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ یاسر محمودی حالت چطوره عشقم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حالت چطوره عشقم

دانلوداهنگ جدید,دانلود آهنگ یاسر محمودی حالت چطوره عشقم دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ حالت چطوره عشقم,دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی,آهنگ حالت چطوره عشقم یاسر محمودی,تکست آهنگ حالت چطوره عشقم یاسر محمودی,متن آهنگ حالت چطوره عشقم یاسر محمودی,دانلود موزیک حالت چطوره عشقم یاسر محمودی,Yaser Mahmoudi Halet Chetoreh Eshgham,دانلودآهنگ,دانلود آهنگ پاپ شاد,دانلود ترانه حالت چطوره عشقم یاسر محمودی,دانلود اهنگ جدید حالت چطوره عشقم یاسر محمودی,دانلود آهنگ حالت چطوره عشقم یاسر محمودی

دانلود آهنگ یاسر محمودی حالت چطوره عشقم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حالت چطوره عشقم

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام حالت چطوره عشقم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : یاسر محمودی | ترانه سرا : مهدی انصاری پور « Download New Music By Yaser Mahmoudi Called Halet Chetoreh Eshgham

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام حالت چطوره عشقم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : یاسر محمودی | ترانه سرا : مهدی انصاری پور «
Download New Music By Yaser Mahmoudi Called Halet Chetoreh Eshgham

دانلوداهنگ جدید,دانلود آهنگ یاسر محمودی حالت چطوره عشقم  دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ حالت چطوره عشقم,دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی,آهنگ حالت چطوره عشقم یاسر محمودی,تکست آهنگ حالت چطوره عشقم یاسر محمودی,متن آهنگ حالت چطوره عشقم یاسر محمودی,دانلود موزیک حالت چطوره عشقم یاسر محمودی,Yaser Mahmoudi Halet Chetoreh Eshgham,دانلودآهنگ,دانلود آهنگ پاپ شاد,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر دانلود یاسر محمودی حالت چطوره عشقم

حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی

از بعد رفتن تو من موندم و تنهایی

من موندم و سکوت و یه عالمه ترانه

یه عالمه خیال و حرفای عاشقونه

نبودی و ندیدی چقد ترانه گفتم

نیستی منو ببینی از پا دارم می افتم

چه خاطرات خوبی و توی دلم گذاشتی

کاش گفته بودی عشقم هیچ وقت دوستم نداشتی

کاش گفته بودی عشقم هیچ وقت دوستم نداشتی

دانلود اهنگ جدید یاسر محمودی بنام حالت چطوره عشقم

حالت چطوره عشقم منم بغضم زیاده

از بس که این زمونه چشامو بازی داده

از بس که غبته خوردم نکنه هر دوتامون

تنهایی و جدایی شکار هر دوتامون

حالت چطوره عشقم خوش باشی هر کجایی

من جای هر دوتامون غمگینم از جدایی

نبودی و ندیدی چقد ترانه گفتم

نیستی منو ببینی از پا دارم می افتم

حالت چطوره عشقم خوبی خوشی کجایی

از بعد رفتن تو من موندم و تنهایی

من موندم و سکوت و یه عالمه ترانه

یه عالمه خیال و حرفای عاشقونه

نبودی و ندیدی چقد ترانه گفتم

نیستی منو ببینی از پا دارم می افتم

چه خاطرات خوبی و توی دلم گذاشتی

کاش گفته بودی عشقم هیچ وقت دوستم نداشتی

کاش گفته بودی عشقم هیچ وقت دوستم نداشتی

حالت چطوره عشقم منم بغضم زیاده

از بس که این زمونه چشامو بازی داده

از بس که غبته خوردم نکنه هر دوتامون

تنهایی و جدایی شکار هر دوتامون

حالت چطوره عشقم خوش باشی هر کجایی

من جای هر دوتامون غمگینم از جدایی

نبودی و ندیدی چقد ترانه گفتم

نیستی منو ببینی از پا دارم می افتم

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ مجید اخشابی ماه دل آرا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شهاب رمضان حس عجیب دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان حس عجیب

دانلود آهنگ یوسف زمانی یه آهنگ غمگین دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی جدایی دانلود آهنگ تکست آهنگ جدایی از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ علیرضا حسینی مهربونم دانلود آهنگ تکست آهنگ مهربونم از علیرضا حسینی

دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار

دانلود فول آلبوم حامد پهلان دانلود آهنگ حامد پهلان

دانلود آهنگ سجاد لطفی حریم دانلود آهنگ تکست آهنگ حریم از سجاد لطفی

دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری آروم آروم دانلود آهنگ تکست آهنگ آروم آروم از احمدرضا شهریاری

دانلود آهنگ نامی بنام برمودا دانلود آهنگ دانلود آهنگ