یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ علیرضا حسینی مهربونم دانلود آهنگ تکست آهنگ مهربونم از علیرضا حسینی

دانلود آهنگ جدید مهربونم علیرضا حسینی,Alireza Hosseini Mehrabonam,علیرضا حسینی مهربونم,کد پخش آنلاین آهنگ علیرضا حسینی به نام مهربونم,دانلود آهنگ علیرضا حسینی مهربونم دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آهنگ مهربونم از علیرضا حسینی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید علیرضا حسینی,تکست آهنگ مهربونم از علیرضا حسینی,کد پیشواز آهنگ های علیرضا حسینی,متن آهنگ مهربونم علیرضا حسینی,دانلود آهنگ جدید علیرضا حسینی مهربونم,download new music,دانلود اهنگ علیرضا حسینی مهربونم,دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علیرضا حسینی مهربونم دانلود آهنگ تکست آهنگ مهربونم از علیرضا حسینی

دانلود آهنگ جدید علیرضا حسینی به نام مهربونم از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : علیرضا حسینی عباس کاظمی | ترانه سرا : علیرضا حسینی « Download New Music By Alireza Hosseini Called Mehrabonam

دانلود آهنگ جدید علیرضا حسینی به نام مهربونم از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : علیرضا حسینی عباس کاظمی | ترانه سرا : علیرضا حسینی «
Download New Music By Alireza Hosseini Called Mehrabonam

دانلود آهنگ جدید مهربونم علیرضا حسینی,Alireza Hosseini Mehrabonam,علیرضا حسینی مهربونم,کد پخش آنلاین آهنگ علیرضا حسینی به نام مهربونم,دانلود آهنگ علیرضا حسینی مهربونم  دانلود آهنگ,آهنگ ایرانی قدیمی,دانلود آهنگ مهربونم از علیرضا حسینی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید علیرضا حسینی,تکست آهنگ مهربونم از علیرضا حسینی,کد پیشواز آهنگ های علیرضا حسینی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ علیرضا حسینی مهربونم

مهربونم به دلم شوق دوباره داری

به این قلب تنها یه حس تازه دادی یه جورایی شدیدا دیونه ی تو هستم

دست خودم نیست عزیزم بهت خیلی وابستم

من عاشق تو هستم دل به عشق تو بستم

بگو که هستی با من بزار دست توی دستم

من عاشق تو هستم دل به عشق تو بستم

بگو که هستی با من بزار دست توی دستم

دانلود آهنگ جدید علیرضا حسینی مهربونم

گل نازم نازتو ماه و دیونه کرده

بازم دست تقدیر ما رو هم خونه کرده

چه حس خوبی دارم وقتی هستی کنارم

غم هارو از بردم از یاد ،با تو مثل بهارم

من عاشق تو هستم دل به عشق تو بستم

بگو که هستی با من بزار دست توی دستم

من عاشق تو هستم دل به عشق تو بستم

بگو که هستی با من بزار دست توی دستم

     ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار

دانلود فول آلبوم حامد پهلان دانلود آهنگ حامد پهلان

دانلود آهنگ سجاد لطفی حریم دانلود آهنگ تکست آهنگ حریم از سجاد لطفی

دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری آروم آروم دانلود آهنگ تکست آهنگ آروم آروم از احمدرضا شهریاری

دانلود آهنگ نامی بنام برمودا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا محمدی بنام فاصله دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا محمدی

دانلود آهنگ علی رهام بنام نقاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی رهام

دانلود آهنگ امین کاظمی یکی بود دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی لهراسبی تب گریه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی

دانلود آهنگ ارشام بنام ایران من دانلود آهنگ دانلود اهنگ ارشام ایران من