یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ شهاب رمضان حس عجیب دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان حس عجیب

دانلود اهنگ جدید,تکست آهنگ حس عجیب از شهاب رمضان,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ شهاب رمضان حس عجیب دانلود آهنگ,دانلود اهنگ شهاب رمضان حس عجیب,دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان,دانلود آهنگ,شهاب رمضان حس عجیب,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ حس عجیب از شهاب رمضان,Shahab Ramazan Hesse Ajib,کد پخش آنلاین آهنگ شهاب رمضان به نام حس عجیب,download new music,دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان حس عجیب,متن شعر آهنگ شهاب رمضان حس عجیب,آهنگ ایرانی برای ماشین,کد پیشواز آهنگ های شهاب رمضان

دانلود آهنگ شهاب رمضان حس عجیب دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان حس عجیب

 یه حس عجیبی تو چشمای توبه من میگه این لحظه ها میرنو باید بی تو از این به بعد سر کنم نباید دیگه دل ببندم به تو یه حس عجیبی تو چشمای تو داره زتدگی منو میکشه ببین حس حالم چقد تلخه و ببین حال و روزم چقد ناخوشه تو چشمات میخونم ازم دل بریدی یجورایی از عاشقی نا امیدی دلم غرق درده هوا بی تو سرده میترسم که عشقت به من برنگرده میترسم که عشقت به من برنگرده خدایا چه روزای دلگیریه چرا باید اینجوری داغون بشم همه زندگیم رو به نابودیه خدایا چه زجری دارم میکشم داره جون میده عمر این رابطه داره تلخ و غمگین میشه اخرش اخه اونهمه عشق و رویای خوش چرا باید اینجوری شه آخرش تو چشمات میخونم ازم دل بریدی یجورایی از.عاشقی نا امیدی دلم غرق درده هوا بی تو سرده میترسم که عشقت به من برنگرده میترسم که عشقت به من برنگرده

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام حس عجیب از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : شهاب رمضان نیمان غفاری | ترانه سرا : محمد کاظمی «
Download New Music By Shahab Ramazan Called Hesse Ajib

دانلود اهنگ جدید,تکست آهنگ حس عجیب از شهاب رمضان,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ شهاب رمضان حس عجیب  دانلود آهنگ,دانلود اهنگ شهاب رمضان حس عجیب,دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان,دانلود آهنگ,شهاب رمضان حس عجیب,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ حس عجیب از شهاب رمضان,Shahab Ramazan Hesse Ajib,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ شهاب رمضان حس عجیب

 یه حس عجیبی تو چشمای توبه من میگه این لحظه ها میرنو
باید بی تو از این به بعد سر کنم نباید دیگه دل ببندم به تو
یه حس عجیبی تو چشمای تو داره زتدگی منو میکشه
ببین حس حالم چقد تلخه و ببین حال و روزم چقد ناخوشه
تو چشمات میخونم ازم دل بریدی
یجورایی از عاشقی نا امیدی
دلم غرق درده هوا بی تو سرده
میترسم که عشقت به من برنگرده
میترسم که عشقت به من برنگرده
خدایا چه روزای دلگیریه
چرا باید اینجوری داغون بشم
همه زندگیم رو به نابودیه
خدایا چه زجری دارم میکشم
داره جون میده عمر این رابطه داره
تلخ و غمگین میشه اخرش
اخه اونهمه عشق و رویای خوش
چرا باید اینجوری شه آخرش
تو چشمات میخونم ازم دل بریدی
یجورایی از.عاشقی نا امیدی
دلم غرق درده هوا بی تو سرده
میترسم که عشقت به من برنگرده
میترسم که عشقت به من برنگرده

     ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ یوسف زمانی یه آهنگ غمگین دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی جدایی دانلود آهنگ تکست آهنگ جدایی از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ علیرضا حسینی مهربونم دانلود آهنگ تکست آهنگ مهربونم از علیرضا حسینی

دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار

دانلود فول آلبوم حامد پهلان دانلود آهنگ حامد پهلان

دانلود آهنگ سجاد لطفی حریم دانلود آهنگ تکست آهنگ حریم از سجاد لطفی

دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری آروم آروم دانلود آهنگ تکست آهنگ آروم آروم از احمدرضا شهریاری

دانلود آهنگ نامی بنام برمودا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ رضا محمدی بنام فاصله دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا محمدی

دانلود آهنگ علی رهام بنام نقاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید علی رهام