یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آلبوم آرین یاری جیرینگ جیرینگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ های عروسی

دانلود آلبوم,تکست آلبوم جیرینگ جیرینگ آرین یاری,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود آلبوم جدید آرین یاری,آهنگ های شاد رقص,Arian Yari Jiring Jiring,دانلود آهنگ های شاد,دانلود آهنگ جدید آرین یاری,دانلود آهنگ های عروسی,متن آلبوم جیرینگ جیرینگ آرین یاری,دانلود البوم جیرینگ جیرینگ آرین یاری,آلبوم جیرینگ جیرینگ,دانلود آلبوم آرین یاری جیرینگ جیرینگ دانلود آهنگ

دانلود آلبوم آرین یاری جیرینگ جیرینگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ های عروسی

هنوز اول عشقه سفر دنباله داره تو از دل که نرفتی دل من گله داره خدایا بگو میشه ببینمش دوباره ببینمش دوباره خدایا بگو میشه ببینمش دوباره ببینمش دوباره از دل برای تو عشقم میخونم با تو ای عشقم من عاشق میمونم تو ، ای جان منی بیا تو ، منو نذار با این غم ها شاید دوباره وفایی شود یا از تو یاد و نشانی شود هنوز اول عشقه سفر دنباله داره دانلود آهنگ آریان یاری بنام اول عشق تو از دل که نرفتی دل من گله داره خدایا بگو میشه ببینمش دوباره ببینمش دوباره خدایا بگو میشه ببینمش دوباره ببینمش دوباره از این آواره از این سرگردان از این تنهایی و از این زندان به تو ای یارم ای یارم ای یار سلام عشق من وای سلام عشق من وای سلام عشق من وای سلام عشق من وای سلام هنوز اول عشقه سفر دنباله داره تو از دل که نرفتی دل من گله داره خدایا بگو میشه ببینمش دوباره ببینمش دوباره خدایا بگو میشه ببینمش دوباره ببینمش دوباره

دانلود آلبوم جدید آرین یاری به نام جیرینگ جیرینگ از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : آرین یاری ترانه سرا : عبدالخالق مصری «
Download New Album Arian Yari Called Jiring Jiring

دانلود آلبوم,تکست آلبوم جیرینگ جیرینگ آرین یاری,آهنگ ایرانی شاد جدید,دانلود آلبوم جدید آرین یاری,آهنگ های شاد رقص,Arian Yari Jiring Jiring,دانلود آهنگ های شاد,دانلود آهنگ جدید آرین یاری,دانلود آهنگ های عروسی,متن آلبوم جیرینگ جیرینگ آرین یاری,دانلود البوم جیرینگ جیرینگ آرین یاری,

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید

لیست آهنگهای آلبوم آرین یاری جیرینگ جیرینگ :

Arian Yari –  Khale Abroot
Arian Yari –  Yavash Yavash
Arian Yari –  Jiring Jiring
Arian Yari –  Dari Dari
Arian Yari –  Eshghe Mano To
Arian Yari –  Avale Eshgh
Arian Yari –  Ammanye
Arian Yari –  Aroosi Azariha
Arian Yari –  Rangarang
Arian Yari –  Banoo
Arian Yari –  Joome
Arian Yari –  To Male Ki

.

متن آهنگ اوله عشقه

**************

هنوز اول عشقه سفر دنباله داره
تو از دل که نرفتی دل من گله داره
خدایا بگو میشه ببینمش دوباره ببینمش دوباره
خدایا بگو میشه ببینمش دوباره ببینمش دوباره
از دل برای تو عشقم میخونم
با تو ای عشقم من عاشق میمونم
تو ، ای جان منی بیا
تو ، منو نذار با این غم ها
شاید دوباره وفایی شود
یا از تو یاد و نشانی شود
هنوز اول عشقه سفر دنباله داره
دانلود آهنگ آریان یاری بنام اول عشق
تو از دل که نرفتی دل من گله داره
خدایا بگو میشه ببینمش دوباره ببینمش دوباره
خدایا بگو میشه ببینمش دوباره ببینمش دوباره
از این آواره از این سرگردان
از این تنهایی و از این زندان
به تو ای یارم ای یارم ای یار سلام
عشق من وای سلام عشق من وای سلام
عشق من وای سلام عشق من وای سلام
هنوز اول عشقه سفر دنباله داره
تو از دل که نرفتی دل من گله داره
خدایا بگو میشه ببینمش دوباره ببینمش دوباره
خدایا بگو میشه ببینمش دوباره ببینمش دوباره

.

متن آهنگ یواش یواش

**************

یواش یواش بیارین نقل و نبات

یواش یواش بشه غنچه لباش

یواش یواش اومدن عروس و دوماد

شاباش شاباش بدین به عروس و دوماد

عروسه نشسته کنار دوماد

دست بزنین و شادی کنید مجلس و صفا کنید

یواش یواش بیارین نقل و نبات

یواش یواش بشه غنچه لباش

یواش یواش بیارین نقل و نبات

یواش یواش بشه غنچه لباش

وای سر سفر عقد نشستن

دانلود به صورت تکی کیفیت 320 دانلود به صورت تکی کیفیت 128

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ حجت درولی مهدی بیا دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حجت درولی

دانلود آهنگ حسن شماعی زاده بنفشه دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید بنفشه حسن شماعی زاده

دانلود آهنگ احمد سعیدی هنوزم عاشقم دانلود آهنگ احمد سعید هنوزم عاشقم

دانلود آهنگ یاسر محمودی حالت چطوره عشقم دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ حالت چطوره عشقم

دانلود آهنگ مجید اخشابی ماه دل آرا دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شهاب رمضان حس عجیب دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان حس عجیب

دانلود آهنگ یوسف زمانی یه آهنگ غمگین دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی جدایی دانلود آهنگ تکست آهنگ جدایی از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ علیرضا حسینی مهربونم دانلود آهنگ تکست آهنگ مهربونم از علیرضا حسینی

دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار دانلود آهنگ امید علومی دریا کنار