یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام سهم من دانلود آهنگ مهدی یغمایی

متن آهنگ سهم من مهدی یغمایی,دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی سهم من,دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام سهم من دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ سهم من مهدی یغمایی,دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی,مهدی یغمایی,mehdi yaghmaei sahme man,دانلود آهنگ سهم من با صدای مهدی یغمایی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پاپ

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام سهم من دانلود آهنگ مهدی یغمایی

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام سهم من هم پرسه با عکست توی خیابونم نیستیو چشم من هر لحظه بارونه دنیای من بی تو بدجور داغونه تو رد شدی ساده از عشق و احساسم بد تو من دیگه عشقی نمیشناسم سهم من از عشقت هر لحظه کابوسه کی وقتی.میخوابی چشماتو میبوسه دستامو ول کردی دنیامو گم کردم بی تو به چه عشقی به خونه برگردم سهم من از عشقت هر لحظه کابوسه کی وقتی میخوابی چشماتو میبوسه دستامو ول کردی دنیامو گم کردم بی تو به چه عشقی به خونه برگردم

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام سهم من از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : حامد حسینی علی واریان | ترانه سرا : حامد صوفی پور  «
Download New Music By Mehdi Yaghmaei Called Sahme Man

متن آهنگ سهم من مهدی یغمایی,دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی سهم من,دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام سهم من  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ سهم من مهدی یغمایی,دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی,مهدی یغمایی,mehdi yaghmaei sahme man,دانلود آهنگ سهم من با صدای مهدی یغمایی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ پاپ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مهدی یغمایی بنام سهم من

 

روزام بدون تو میگذره به سختی
بی تو ازم دوره یه لحظه خوشبختی
چی شد که بین ما این فاصله افتاد
دوری ولی عطرت هیچوقت نرفت از یاد
سهم من از عشقت هر لحظه کابوسه
کی وقتی میخوابی چشماتو میبوسه
دستامو ول کردی دنیامو گم کردم
بی تو به چه عشقی به خونه برگردم
سهم من از عشقت هر لحظه کابوسه
کی وقتی میخوابی چشماتو میبوسه
دستامو ول کردی دنیامو گم کردم
بی تو به چه عشقی به خونه برگردم

نیستی و من حالا بدجور داغونم

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام سهم من
هم پرسه با عکست توی خیابونم
نیستیو چشم من هر لحظه بارونه
دنیای من بی تو بدجور داغونه
تو رد شدی ساده از عشق و احساسم
بد تو من دیگه عشقی نمیشناسم
سهم من از عشقت هر لحظه کابوسه
کی وقتی.میخوابی چشماتو میبوسه
دستامو ول کردی دنیامو گم کردم
بی تو به چه عشقی به خونه برگردم
سهم من از عشقت هر لحظه کابوسه
کی وقتی میخوابی چشماتو میبوسه
دستامو ول کردی دنیامو گم کردم
بی تو به چه عشقی به خونه برگردم

   ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ دانیال صدری به تو چی باید گفت دانلود آهنگ دانیال صدری

دانلود آهنگ کسری حرمتی پور عاشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کسری حرمتی پور عاشقم

دانلود آهنگ مانی جامی بنام من و تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو بهزاد پکس بنام دیونه منم دانلود آهنگ دانلود موزیک

دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری از تو میگم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش منو ول کردی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا بنام خیابون دانلود آهنگ تکست آهنگ خیابون علی بابا

دانلود آهنگ پویا بنام رابطه دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ رابطه پویا

دانلود آهنگ بهزاد پکس pax همین الان یهویی دانلود آهنگ تکست آهنگ همین الان یهویی بهزاد پکس

دانلود آهنگ مسعود امامی دلتنگی یعنی دانلود آهنگ مسعود امامی دلتنگی یعنی