یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ حسین زهره وند دیر اومدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حسین زهره وند

دانلود آهنگ جدید حسین زهره وند,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ دیر اومدی حسین زهره وند,دانلود آهنگ دیر اومدی حسین زهره وند,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ حسین زهره وند و وحید فرهادی دیر اومدی,تکست آهنگ دیر اومدی حسین زهره وند,دانلود آهنگ حسین زهره وند دیر اومدی دانلود آهنگ,hossein zohrevand dir omadi,دانلود آهنگ دیر دیر اومدی وحید فرهادی,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید حسین زهره وند دیر اومدی,دانلود آهنگ وحید فرهادی دیر اومدی

دانلود آهنگ حسین زهره وند دیر اومدی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید حسین زهره وند

دانلود آهنگ جدید حسین زهره وند وحید فرهادی به نام دیر اومدی از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : وحید فرهادی | ترانه سرا : حسین زهره وند « Download New Music By Hossein ZoreVand Called Dir Omadi

دانلود آهنگ جدید حسین زهره وند وحید فرهادی به نام دیر اومدی از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : وحید فرهادی | ترانه سرا : حسین زهره وند «
Download New Music By Hossein ZoreVand Called Dir Omadi

دانلود آهنگ جدید حسین زهره وند,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ دیر اومدی حسین زهره وند,دانلود آهنگ دیر اومدی حسین زهره وند,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ حسین زهره وند و وحید فرهادی دیر اومدی,تکست آهنگ دیر اومدی حسین زهره وند,دانلود آهنگ حسین زهره وند دیر اومدی  دانلود آهنگ,hossein zohrevand dir omadi,دانلود آهنگ دیر دیر اومدی وحید فرهادی,آهنگ ایرانی,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ حسین زهره وند دیر اومدی

حالا که دور و ورت خالی شده

باز دوباره یاد من افتادی

چطوری روت شده باز برگردی

یادته چقد عذابم دادی

تو که رفتی پشت من خالی شد

من با دردام زندگی میکردم

من یه عمر حدیث مردم بودم

آخه هی دیوونگی میکردم

دیر اومدی حالا یکی شده تموم زندگیم

اون بود باعث شد که من خلاص شم از دیونگی

دیر اومدی حالا یکی شده تموم زندگیم

اون بود باعث شد که من خلاص شم از دیونگی

دانلود آهنگ حسین زهره وند دیر اومدی

حالا که پشتتو خالی کردن

می فهمی که چه دردی داشتم

خوب می فهمی که تنها بودم

چه روزای بد و سردی داشتم

خیلی دیر اومدی حالا یکی هست

که مثل تو نیست و دوسم داره

یکی که حتی اگه خودم بگم

غیر ممکنه که تنهام بزاره

دیر اومدی حالا یکی شده تموم زندگیم

اون بود باعث شد که من خلاص شم از دیونگی

دیر اومدی حالا یکی شده تموم زندگیم

اون بود باعث شد که من خلاص شم از دیونگی

***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان بنام قرار ما دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ حامد محضرنیا بنام بی تو خوشحالم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام چشمک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ عماد طالب زاده بنام بی خوابی دانلود آهنگ تکست آهنگ بی خوابی عماد طالب زاده

دانلود آهنگ یاسر بینام بنام مادرانه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی زیبایی بنام عادت دانلود آهنگ تکست آهنگ عادت علی زیبایی

دانلود آهنگ سیاوش قمصری اسم تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شاهین جمشید پور عین خیالمم نیست دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید شاهین جمشید پور

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام سهم من دانلود آهنگ مهدی یغمایی

دانلود آهنگ دانیال صدری به تو چی باید گفت دانلود آهنگ دانیال صدری