یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ سیاوش قمصری اسم تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری اسم تو,متن شعر آهنگ سیاوش قمصری اسم تو,دانلود آهنگ سیاوش قمصری اسم تو دانلود آهنگ,تکست آهنگ اسم تو سیاوش قمصری,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری,دانلود آهنگ جدید,سیاوش قمصری اسم تو,متن آهنگ اسم تو سیاوش قمصری,تکست آهنگ اسم تو از سیاوش قمصری,download new music,دانلود اهنگ سیاوش قمصری اسم تو,دانلود آهنگ,کد پیشواز آهنگ های سیاوش قمصری,دانلود آهنگ اسم تو از سیاوش قمصری

دانلود آهنگ سیاوش قمصری اسم تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

 با این عکسی که تو دست من پوسید با این عشقی که تو قلبه من خشکید با ضربه های تازیانه ی غمت با ترسه لحظه لحظه های رفتنت با دیدنه یه صحنه قلبه من شکست کنار اون بودیو خنده رو لبت اسم تو کنج قلبمه کله حرفامون هنوز یادمه روبروت عشقه پاکمه عشقه تو کجایه این عالمه هر کسی پیشه من نشست فهمید از چشام هر چی بودو هست رد شدی از احساسمو خاطرات دستو پامو بست دانلود آهنگ سیاوش قمصری اسم تو تو فریادم هیچ صدایی نیست تو جسم خستم حسو حالی نیست تو لحظه ای که از دور دیدمت برایه لمسه دستات میخواستمت میخواستمت اسم تو کنج قلبمه کله حرفامون هنوز یادمه روبروت عشقه پاکمه عشقه تو کجایه این عالمه هر کسی پیشه من نشست فهمید از چشام هر چی بودو هست رد شدی از احساسمو خاطرات دستو پامو بست اسم تو کنج قلبمه کله حرفامون هنوز یادمه روبروت عشقه پاکمه عشقه تو کجایه این عالمه هر کسی پیشه من نشست فهمید از چشام هر چی بودو هست رد شدی از احساسمو خاطرات دستو پامو بست

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام اسم تو از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : سیاوش قمصری حامد برادران | ترانه سرا : سیاوش قمصری «
Download New Music By Siavash Ghamsari Called Esme To

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری اسم تو,متن شعر آهنگ سیاوش قمصری اسم تو,دانلود آهنگ سیاوش قمصری اسم تو  دانلود آهنگ,تکست آهنگ اسم تو سیاوش قمصری,آهنگ ایرانی غمگین,دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری,دانلود آهنگ جدید,سیاوش قمصری اسم تو,متن آهنگ اسم تو سیاوش قمصری,تکست آهنگ اسم تو از سیاوش قمصری,download new music,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ سیاوش قمصری اسم تو

 با این عکسی که تو دست من پوسید
با این عشقی که تو قلبه من خشکید
با ضربه های تازیانه ی غمت
با ترسه لحظه لحظه های رفتنت
با دیدنه یه صحنه قلبه من شکست
کنار اون بودیو خنده رو لبت
اسم تو کنج قلبمه کله حرفامون هنوز یادمه
روبروت عشقه پاکمه عشقه تو کجایه این عالمه
هر کسی پیشه من نشست
فهمید از چشام هر چی بودو هست
رد شدی از احساسمو خاطرات دستو پامو بست
دانلود آهنگ سیاوش قمصری اسم تو
تو فریادم هیچ صدایی نیست
تو جسم خستم حسو حالی نیست
تو لحظه ای که از دور دیدمت
برایه لمسه دستات میخواستمت میخواستمت
اسم تو کنج قلبمه کله حرفامون هنوز یادمه
روبروت عشقه پاکمه عشقه تو کجایه این عالمه
هر کسی پیشه من نشست
فهمید از چشام هر چی بودو هست
رد شدی از احساسمو خاطرات دستو پامو بست
اسم تو کنج قلبمه
کله حرفامون هنوز یادمه
روبروت عشقه پاکمه
عشقه تو کجایه این عالمه
هر کسی پیشه من نشست
فهمید از چشام هر چی بودو هست
رد شدی از احساسمو خاطرات دستو پامو بست

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ شاهین جمشید پور عین خیالمم نیست دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید شاهین جمشید پور

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام سهم من دانلود آهنگ مهدی یغمایی

دانلود آهنگ دانیال صدری به تو چی باید گفت دانلود آهنگ دانیال صدری

دانلود آهنگ کسری حرمتی پور عاشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کسری حرمتی پور عاشقم

دانلود آهنگ مانی جامی بنام من و تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو بهزاد پکس بنام دیونه منم دانلود آهنگ دانلود موزیک

دانلود آهنگ احمدرضا شهریاری از تو میگم دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ سعید آسایش منو ول کردی دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی بابا بنام خیابون دانلود آهنگ تکست آهنگ خیابون علی بابا

دانلود آهنگ پویا بنام رابطه دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ رابطه پویا