یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

یار موزیک

دانلود آهنگ جدید ایرانی خارجی جدید قدیمی موزیک ویدئو لینک مستقیم بی کلام شاد مخصوص ماشین ترانه موسیقی موزیک ترانه شاد غمگین احساسی بی کلام متن فیلم کنسرت

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام چشمک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

majid yahyaei cheshmak,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,متن آهنگ چشمک مجید یحیایی,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی چشمک,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی,آهنگ ایرانی غمگین,تکست آهنگ چشمک مجید یحیایی,دانلود آهنگ چشم مجید یحیایی,دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام چشمک دانلود آهنگ

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام چشمک دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام چشمک از رسانه پاپ آهنگ همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا » آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی | ترانه سرا : فاطمه مهرآبادی « Download New Music By Majid Yahyaei Called Cheshmak

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام چشمک از رسانه پاپ آهنگ
همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین با دو کیفیت بالا
» آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی | ترانه سرا : فاطمه مهرآبادی «
Download New Music By Majid Yahyaei Called Cheshmak

majid yahyaei cheshmak,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,متن آهنگ چشمک مجید یحیایی,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی چشمک,دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی,آهنگ ایرانی غمگین,تکست آهنگ چشمک مجید یحیایی,دانلود آهنگ چشم مجید یحیایی,دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام چشمک  دانلود آهنگ,

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ترانه و شعر آهنگ مجید یحیایی بنام چشمک

نگاه های مبهوت من به پنچره شاید دوباره بگذره شاید دوباره بگذره…

با یک چشمک دلمو آب میکنه منو بی تاب می کنه منو بی تاب میکنه…

تا کی باید نگاش کنم دلمو فداش کنم

تا کی رو شیشه ها اسمشو حکاکی کنم

بگم دلم آروم بگیر شاید دوباره دیدمش

نمی تونم به شوق اون این شیشه رو ببوسم

دانلود آهنگ مجید یحیایی بنام چشمک

این عاشق خجالتی آخ که چقد سربه زیره

یاد عشق شیشه ای همش بهونه می گیره

جرات دادم به این دلم تا بدونی

بیام و داد بزنم کجایی عشق شیشه ای کجایی عشق شیشه ای …

نگاه های مبهوت من به پنچره شاید دوباره بگذره شاید دوباره بگذره …

با یک چشمک دلمو آب میکنه منو بی تاب می کنه منو بی تاب میکنه …

 نگاه من به چشم تو بدجوری خرده گرفت

قلبم حالا به هیچ گله ، عاشق ساز این دله

دنیای پشت پنجره یه حس خواستنی شده

این عشق شیشه ای برام تمومه زندگیم شده

    ***************

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

مطالب بیشتر از سایت ما

دانلود آهنگ عماد طالب زاده بنام بی خوابی دانلود آهنگ تکست آهنگ بی خوابی عماد طالب زاده

دانلود آهنگ یاسر بینام بنام مادرانه دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ علی زیبایی بنام عادت دانلود آهنگ تکست آهنگ عادت علی زیبایی

دانلود آهنگ سیاوش قمصری اسم تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود آهنگ شاهین جمشید پور عین خیالمم نیست دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید شاهین جمشید پور

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام سهم من دانلود آهنگ مهدی یغمایی

دانلود آهنگ دانیال صدری به تو چی باید گفت دانلود آهنگ دانیال صدری

دانلود آهنگ کسری حرمتی پور عاشقم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کسری حرمتی پور عاشقم

دانلود آهنگ مانی جامی بنام من و تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو بهزاد پکس بنام دیونه منم دانلود آهنگ دانلود موزیک